love my baby_venter nr.2 Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Du er ikke tilfeligvis Sandra?? Må bare høre
love my baby_venter nr.2 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 Det er Sabrina og Even:) Skrev jo med deg før, men så plutselig stoppet du å komme på msn, eller kanskje du har byttet mailadresse? Husker du meg eller?
Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 åhh..så koselig, har spurt et par ganga etter deg her, men ikke fått svar.. Men såklart jeg husker deg! Kan ikke du legge ut msnen din her da, så legger jeg deg til:) Stor klem fra Sandra, Emilie og Sander:)
love my baby_venter nr.2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2006 Ja, det er : [email protected] blir koselig å prate med deg igjen! har jo ikke pratet med deg siden du gikk gravid i 6 mnd med Sander:) snakkes da !) Stor klem fra Sabrina Og Even
love my baby_venter nr.2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 forresten, det er noe galt med msn min nå, men den blir snart i orden:) skal installere den på nytt. =) snakkes!
love my baby_venter nr.2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2006 Hei igjen! Jeg kom på at jeg ga deg feil msn. Jeg har flere mailadresser, så blnder litt.. men den jeg har msnen på er : [email protected] Denne gngen ble det riktig:P snakkes! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå