Gå til innhold

lekke melk?


Sigbeth

Anbefalte innlegg

Ser det er så lenge til neste ekspert-svar, så jeg spør her:

 

mange forteller om lekkende bryster i ukesvis før fødsel. Hos meg har det ikke kommet en dråpe, og jeg har ca 3 uker igjen til termin. Er dette like normalt? Noen som vet/har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er like normalt det, skal ikke ha noe å si om du får mye melk ved fødselen eller ikke. Har du prøvd å klemme litt på brystvortene? Mine lekker når jeg tenker på dattera mi som jeg har amma, kom tidlig denne gangen. Men, sist fikk jeg det veldig sent, og begynte ikke for fullt før babyen var ute, men da kom det masse og ammet helt til hun var 16 mndr. Så tror ikke du skal bekymre deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange med barn som ikke hadde (eller trodde de hadde) melk før etter fødsel i det hele tatt, og noen som såvidt hadde litt til 2-3 dager etter fødsel. Dette er nok like individuelt som alt det andre innen baby og graviditetskategorien:)

 

Regner med at du får råd og støtte der du føder etter at barnet har kommet ut. Intill da bør du nyte å kunne bruke samme t-skjorte/topp i et par timer uten å få flekker foran. (er temmelig kjipt kan jeg si deg..:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...