Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så oppgitt! Det er hundrevis av søte små kjoler å få kjøpt til jenter, men til gutter er det liksom for det meste tøffe skjorter og sånn. Prøver å finne noe han kan ha på seg til dåpen etter at vi har vært i kirken. Skal få slippe dåpskjolen hele dagen. Noen som vet om noen butikker i Akershus/Oslo, eller gjerne nettbutikker. Og så synes jeg det er unødvendig å betale tusenvis for noe man kanskje får brukt bare en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med en matros dress?? det hadde fadderbarnet mitt på seg da han ble døpt(var 1 år da) ...vet ikke hvor de har kjøpt den...men de bor iallefall i oslo

Skrevet

Matrosdress er veldig søtt da. Sjekk babyutstyrsforretnigene nå (Barneverden, Fru Lyng, Babyshop bl.a./spørs hvor du bor da). Det er mye salg nå, på Babyshop får du 3 plagg for prisen av 2, så her kan du sikkert få kjøpt noe fint til gutten din.

Skrevet

Guten min var 4,5 mnd då han vart døypt, og vi sleit litt med å finne finklede som ikkje hadde for mykje "tøffing"-preg. Fann til slutt ein kvit body med skjortekrage, ei mørk blå fløyelsbukse og ein stripete strikkavest. Merket heitte Me too, og det har dei i mange butikkar som fører Name it. Kanskje ikkje sånn superpynta, men vi hadde ikkje verdas mest formelle dåpsselskap heller. Han var iallfall kjempefin:).Liker ikkje matrosdressar, eg...men det er no min smak.

Skrevet

Gutten vår brukte "bunad" i dåpen han. (etter gudstjenesten da) Var så skjønn!

Skrevet

lillemann hadde på dress etter kjolen han :-) kjøpte hvit skjorte og slips på cubus og svart dressbukse fra name it..dette var i str.62 :-) sååå barsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...