Gå til innhold

dere som har hatt planlagt ks på ulevåll???


Uwimana

Anbefalte innlegg

-hvordan er det m hvor mange som kan være m under selve inngrepet? er det bare en eller? og hvordan er det etterpå, kan famile komme å hilse på? hvor lenge må de eventuellt vente?

-kan pappan være der om natta helt fra starten?

-når kom dere over på hotellet?

-og hvor lenge var dere på sykehuset?

- kom dere dere rimelig kjappt etterpå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok planlagt ks på ulevål.

 

- spurte ikke om hvor mange som kunne være med, ville bare ha med pappaen. Men det var veldig mye folk inne på operasjonsrommet så tror det fort kunne blitt litt kaos med en til der inne.

 

- vet ikke hvor lenge familie må vente med å komme på besøk, er vel opp til dere. Vi fikk besøk dag tre og det syntes jeg var bra. Da klarte jeg å være litt mer oppe av sengen, gikk i egne klær og følte meg i det hele tatt litt mer ok.

 

- pappaen kunne ikke være på barsel om natten, han må vente til dere skal over på hotellet. Vi flyttet til hotellet dag nr tre, husker ikke om vi måtte vente til da fordi det var fullt på hotellet, men tror egentlig ikke jeg var klar for hotellet før da.

 

- Dro hjem dag nr fem, da var det veeeeeldig godt å få komme hjem. Vanlig med fem dager på sykehus/hotell, men har hørt om folk som har reist hjem etter tre dager (tror det er minimum ved ks)

 

- Synes jeg kom meg kjapt etterpå, men har jo ikke noe å sammenligne med. Gikk turer kort tid etterpå og kan ikke huske at det hemmet meg noe særlig.

 

Skal du ha ks ?

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...