Gå til innhold

Lea , Linnea eller Ikea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hihihihihihihihihihihihiHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRMPPPFHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjekket på statistisk sentralbyrå, det er 3 eller færre som heter Ikea i Norge, sjeldne navn kan være fine men som sagt, tenk på jenten.... Navnet skjemmer ingen er det noe som heter, men akkurat her så ble det HELT FEIL for meg i alle fall, Ikea er Ikea det, et gedigent varehus, ikke en liten søt jente spør du meg...

Annonse

• 2 uker senere...

Pliiiiiz ikke velg IKEA, fordi jeg kan ikke tenke meg et lettere mobbeoffer for barn.

Jeg har selv blitt mobbet i 8 år, pga bagateller (faren min var norsk og vi bodde i Sverige), og jeg unner INGEN barn den samme skjebnen.

Tenk på hva ditt barn kan bli utsatt for!

Synes Linnea er et nyydelig navn. Kan dessverre ikke bruke det selv da det er "brukt opp" av en fetter og jeg vil IKKE at folk skal tro at jeg hermer etter han.

Lea og er også fint.

Ikea er i og for seg et fint navn, men jeg ville nok skygget unna det pga. varehuset. Det er IKKE gøy å bli mobbet pga. navnet, det vet jeg av erfaring. Så gjør barnet en tjeneste og dropp Ikea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...