Gå til innhold

Lea , Linnea eller Ikea


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Synes Ikea er skikkelig fint. Syntes det bare var teit før, men nå har jeg fått skikkelig sansen for det. (Og ja det minner om varehuset ikea). Velger vi Ikea har vi tenkt til å ha et mellomnavn også. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

HI

 

Vi holder en knapp på Ikea. Pappan liker Astrid Ikea og jeg liker Ikea Madeleine (utt. Madelèn). Liker mitt forslag mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Ikke kall ungen for Ikea!!! Dette må være kødd!!! Hva med Coop??? Passer til begge kjønn også.... Hærregud!!! Tenk på ungen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er fint det, men kanskje man bør tenke på barnets beste med hensyn til mobbing osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihihihihihihihihihiHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRMPPPFHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var rett og slett grusomt. sorry og si det. tror jeg hadde mobbet en jente som het det hvis jeg var liten og gikk på barneskolen. spørs om hun blir så glad for det i ettertid. det var kanskje litt vel spess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket på statistisk sentralbyrå, det er 3 eller færre som heter Ikea i Norge, sjeldne navn kan være fine men som sagt, tenk på jenten.... Navnet skjemmer ingen er det noe som heter, men akkurat her så ble det HELT FEIL for meg i alle fall, Ikea er Ikea det, et gedigent varehus, ikke en liten søt jente spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå får kiwi ikea du..

nei, du kan ikke være seriøs!! Det er jo ondskap å kalle dattera for ikea.. hun skal jo tross alt leve med det navnet også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguud, ikke kall ungen IKEA! Det er fint med litt spesielle navn altså, men ett sted går grensen!

 

Hvamed ILEA da??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea =) Ikea? eeeeeeeh....... da får hun sikkert kommentarer om at hun har mye bra design, og at hun er billig og sånn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pliiiiiz ikke velg IKEA, fordi jeg kan ikke tenke meg et lettere mobbeoffer for barn.

Jeg har selv blitt mobbet i 8 år, pga bagateller (faren min var norsk og vi bodde i Sverige), og jeg unner INGEN barn den samme skjebnen.

Tenk på hva ditt barn kan bli utsatt for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Linnea er et nyydelig navn. Kan dessverre ikke bruke det selv da det er "brukt opp" av en fetter og jeg vil IKKE at folk skal tro at jeg hermer etter han.

Lea og er også fint.

Ikea er i og for seg et fint navn, men jeg ville nok skygget unna det pga. varehuset. Det er IKKE gøy å bli mobbet pga. navnet, det vet jeg av erfaring. Så gjør barnet en tjeneste og dropp Ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er kjempefint....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

....Hvis etternavnet ditt er Skeidar, aldri i livet kall ungen din Ikea!!

Linnea og Leah er ifne navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea MÅ da være en spøk....tenk hvor lett barn mobber hverandre. Synes absolutt Lea er det beste navnet, for Linnea forbinder jeg med en hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...