Gå til innhold

press opp mot ribbeina..


bullen med gutt har fått Theo

Anbefalte innlegg

Er bare i uke 33 og allerede så presser det veldig opp i ribbeina noe som gjør det tungt å puste og man føler seg veldig sliten. magen min er ganske høy. Er det noen andre som er like langt som har samme problem. er det noe man kan gjøre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ikke så mye å gjøre med dette gitt:)

Er trangt for babyen, og du kommer til å kjenne enda mer pressing og sparking i ribbeina fremover. Blir ganske øm..

Er i uke 34 og har hatt det sånn ganske lenge.. prøver å dytte beina til babyen ned, og forandre stilling, men fungerer dårlig! Vips! Så er de på plass igjen:) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenke meg at det ikke blir så mye bedre nei!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det slik leeeenge, er iuke 34

her på bim står det at magen snart synker ned, da blir det forhåpentligvis bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 35 og min vesle tulle har bestemt seg for å feste seg i bekkenet.... det hjelper jo litt, men da kjenner du jo heller at det er mer press der nede.... he he, de vet å ta den plassen de trenger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 30 og det er skikkelig ubehagelig allerede... Er litt kort i overkroppen, og det var akkurat sånn sist og. Det som var verst var når jeg skulle ligge på ryggen, da la jeg under noen puter og bygde opp madrassen i hodeenden. Lettet trykket godt om natten hvertfall... ellers prøver jeg å sitte rett i ryggen lett bakoverlent, da får jeg liksom strekt meg litt...

Vondt å puste ja og blir fort sliten, da får jeg kynnere og hjerteklapp, ubehagelig, men ikke så mye å gjøre noe med...dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Skrev akkurat et innlegg om at jeg nå kan kjenne at ribbeina mine legger seg oppå livmora når jeg sitter rett opp og ned. det e rikke behagelig i det hele tatt. er ikke så kortpustet enda (var det sist gang), men så snart jeg gjør noe fysisk, peser jeg som en hval!

 

Er foressten 33+4 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja, ikkesant! Merker at det er ganske mye tyngre å holde på i hagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 33 her også og har bittesmå lunger nå. Har fått en sånn tørr, rar hoste som jeg tror kommer av trykket mot lungene. Får ikke puste hvis jeg ligger på ryggen, og har mye press og ubehag mot ribbeina når jeg sitter.

 

Fikk akkurat et tips av en gravid yoga-venninne om sette av 10 min hver dag til å puste laaange drag med magen, gjennom nesen. Man skal konsentrere seg spesielt om å puste skikkelig ut. Da forbedrer man lungekapasiteten, holdningen og føler seg mye freshere etterpå!

 

Hmmm... kan vel ikke skade! Tror jommen jeg skal prøve det selv!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...