Gå til innhold

Dette skal bli deili


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilbud om å jobbe på color linea stadion på torsdag.. Skal bli deili å komme seg litt ut i andre omgivelser.. Siden skolen sluttet har jeg nesten bare vært med snuppa mi.. Litt deili å ha noen å gjøre.. ikke d at det er lite å gjøre med en liten i hus, men skal bli deili me litt forandring.. Kansje jeg får jobber der flere ganger :D Blir så sløv av å ikke ha noe å gjør.. Å i tillegg har jeg kommet inn på mekanisk..Skal bli arti.. Blir sikkert litt rart å gå i klasse med folk som er 15-16år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...