Mamsen in tha house Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Fikk tilbud om å jobbe på color linea stadion på torsdag.. Skal bli deili å komme seg litt ut i andre omgivelser.. Siden skolen sluttet har jeg nesten bare vært med snuppa mi.. Litt deili å ha noen å gjøre.. ikke d at det er lite å gjøre med en liten i hus, men skal bli deili me litt forandring.. Kansje jeg får jobber der flere ganger Blir så sløv av å ikke ha noe å gjør.. Å i tillegg har jeg kommet inn på mekanisk..Skal bli arti.. Blir sikkert litt rart å gå i klasse med folk som er 15-16år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå