Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 vil bare takke alle og en hver her inne på dinbaby.det er så mye interessant å lese og delta i. det jeg spesielt vil takke for er at jeg nå har forstått at jeg ikke lengre vil straffe sønnen min på 20mn med å knipse ham på fingrene.tidligere har jeg tenkt at det virkelig må hjelpe,men nå har jeg virkelig skiftet mening.hva hjelper det lille gullet mitt at mammsen lærer ham at "vold"er en løsning .for det er jo det det er!!?heretter vil jeg heller bruke tålmodigheten min,snakke til ham.rettferdig,men strengt. det hender han klikker maniac når jeg holder han på fanget og jabber i vei om rett og urett,men det koster meg maks 5min mer enn knipsing,og igjen sitter jeg med en megagod selvtillitt,om at YES!detta fikser jeg:) så masse tusen takk til dere som argumenterer mot knipsing o.l ønsker alle mammaer en riktig sommer! hilsen stolt mamms
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Fint du har hatt god nytte av sidene, det har jeg også! God sommer.
torch Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Så bra at du har funnet ut av dette.. Det er alltids noe å lære, jeg også snapper opp ting i tide og utide her. Det er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå