Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noe jeg kan legge i ryggen i bilsetet så hun ikke blir gjennomsvett ?? Helseteppe hjelper ikke. Dritt sete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et luftig strikketeppe av garn fra nøstebarn i ull/silke! Tar ikke lang tid å strikke det, og det er bare rettstrikk på store pinner. Nummer 6 eller 7.

Lykke til!

Skrevet

Ja gidder du a? Hehe . Kan ikke strikke jeg :( Men går vel ann å få kjøpt noe kanskje? :0)

Skrevet

Spør på Nøstebarn da vell? Kan vell hende du har noen som kan strikke for deg?

Skrevet

Kan høre med mamma så klart :0) Takk for tips!

Skrevet

Ja, jeg kjøpte ullteppe til min, kan heller ikke strikke :) Det var ikke Nøstebarn jeg kjøpte, men jeg mener Nøstebarn selger ferdigstrikkede tepper også, ikke bare garn.

Hvis du ikke får tak i teppe i babyull med det første - kanskje du kan bruke noe strikketøy i ull, hvis du har noe slikt liggende som babyen bruker/har brukt? Eller.. (skikkelig brainstorming her hos meg nå!) ..kanskje DU har en ulltrøye? Jeg har en sånn tynn trøye i merinoull, nemlig, ser for meg at den hadde vært super som underlag :)

Skrevet

Ja har ulltrøyer,skal få kjøpt et tynt ullteppe. Skal sjekke om jeg kan ta av hele stoffet i sete og legge noe annet der... håper d går. Tusen takk for tips :0)

Skrevet

Hvis ikke du får noen til å strikke for deg så kan jeg godt gjøre det:)

Skrevet

Så snill du er :0) Men vi skal dra til uka,så da blir d vel litt kort tid. Skal dra med sambo på shopping i morgen. Ellers TUSEN TAKK :0)

Skrevet

Ta ett håndkle og klipp hull til selene og legg i setet!Trekker godt til seg svetten og lett å tørke:)

Skrevet

D går ann å prøve :0) Takk!

Skrevet

hvilke sete har du?

merker at min datter og blir veldig varm... vi har akta graco...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...