hjelpesmeg Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg blir litt irritert når jeg leser innlegg som "jeg bruker dette forumet som et eksempel på hvordan jeg ikke skal være" osv- for det er så mange av oss her som er oppegående, sunne, voksne og normale foreldre. Jeg ble bedratt av han jeg var gift med men greier allikevel helt fint forholde meg til han som faren til vårt barn. Jeg har daglig omsorg og har barnet boende brorparten av tiden men er allikevel fleksibel i forhold til far og det nye mennesket han har valgt å flytte inn i hans liv. Jeg er ung, ansvarsbevisst og av upåklagelig moral- fordi han jeg var gift med ikke oppførte seg som jeg ønsket så skal søren ikke han ødelegge for hvordan jeg skal leve! Så dere som tror alle her inne har et barn med 5 forskjellige fedre og bare hater dem itenst, våkn opp og krangle med naboen istedenfor.
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Ja, jeg er enig. Jeg føler absolutt ikke at det er meg de beskriver i slike generaliseringer og jeg kjenner ingen alene mødre eller mødre i nye forhold som gjør det. Jeg tror bare helt enkelt at det er noen som er ute etter å krangle.Jeg ser også ofte at noen bare må komme med helt usakelige kommentarer på innlegg, gjerne for å provosere. Det virker som om uansett hva folk skriver, så er det noen som har noe negativt å si om det, selv om det også er et hyggelig innlegg. Det er vel sikkert bare sånn de ser det og det er vel bare en del av at: Folk er forskjellig -heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Når jeg leser slike innlegg som det du refererte til her så sitter jeg med undring om vi ikke skal få lov til å komme med utløp for noe frustrasjon noen steder. Jeg forholder meg til barnefaren til barna som det han er, nemlig barnas far. Jeg biter i meg mye siden vårt samarbeide dessverre ikke fungerer optimalt om dagen. Men noen steder vil jeg kunne få utløp for tanker omkring dette. Barna har krav på sin far, og det nekter jeg dem heller ikke. Men noen ganger synes jeg hele fyren er komplett idiot, uten at det går utover barnas samvær med ham.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 siste anonym, ja egentlig alle 3. SÅ ENIG ---SÅ ENIG!!!! Vi mennesker har en lei tendens til å dømme og vi nordmenn viser liten evne til å sette oss inn i andres situasjoner synes jeg.. Det virker som ikke forstår noening før man selv er i situasjonen!!! Og det gjelder ikke bare det å være alenemor, men alt her i livet... er så lei av fordommer!! Og at man skal ta alle over en kam............argh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå