Gå til innhold

Når har7hadde dere termin jenter??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har termin 19. september, så er en stund igjen enda ja... Men håper tiden går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 25 juli, om nøyaktig 14 dager i dag. Forrige dattera mi kom i uka 38, så hadde håpa at det skulle skje noe snart denne gangen og, men virker som hun tar seg god tid i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har termin 2 aug. Men håper virkelig frøkna kommer før, hvis ikke så tror jeg at jeg blir gal, jeg har jo så mye "ondter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 13. juli - bare to små dager igjen. Men gullet tar seg god tid, tror jeg =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin i morra og håper han kommer i natt. Men ikke så mye tegn på fødsel de nærmeste timene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5.september, så jeg har fortsatt noen laaaange uker igjen. Håper de går fort da, men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3. september, og hvis alt går like greit som nå håper jeg ikke han kommer en dag før... Nyter å gå gravid, og har lyst til å slappe av og kose meg nå når jeg begynner å få oversikt og har mer eller mindre alt klart til gutten kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at eg og plutselig skulle inn her!

Eg har termin 25 sept....så eg har liksom ei lita stund igjen!

Eg har bursdag 5 sept...kjekt om dere treffer den dagen jenter!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin 31. August i fjor, men guttten min kom ikke før 14. September, så vær tålmodig jenter!

Et godt tips: Ikke bruk energi på å grue dere til fødselen! Da risikerer dere at kroppen reagerer med å holde igjen!

Ta det som det kommer:)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20. august. Og jeg gleder meg sånn!

Synes tiden har gått så sinnsykt fort, men det kan nok hende de siste 5-6 ukene blir litt lange. Får prøve å nyte sommeren så godt jeg kan. =)

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vente helt til 7 Oktober jeg..;) Og kommer inn her i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...