Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Har alltid vært plaget med fett hår og ganske fet hud, men ikke nå når jeg er gravid... Jippi! Er dette noe typisk gutte/jente-tegn?
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 hehe....tviler på det finnes noe fasit på det...MEN kan prate for megselv...mitt hår har blirr ekstremt tørt og fett i svangerskapet...og jeg skal ha jente....men tror egent jeg hadde hatt samme hår type om det var en gutt i magen min:-) gjetter på jente hos deg jeg da:-)!
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 ups...så nå at du ikke hadde fett hår i graviteten..hehe...soory, øynene e i veien...men då vet eg ikje....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 en ting jeg merker er at jeg har ekstremt lite hårvekst på leggen i forhold til det normale. NEglene mine vokser fortere. JEg venter jente.
Leetha Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 hei, jeg tror det er et guttetegn, føler man får mer dårlig hud når man venter jente, pga jenter har jo "jentehormoner" i seg. kremt, men dette er bare mine tanker. jeg hadde nydelig hud og fikk guttedutt
otilde *14.05.2009* Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Det er jo gjerne mannlige kjønnshormonene (som vi kvinner har bittelitt av), som gir hudproblemer :-) Så i så fall burde teorien din være omvendt :-) Jeg så ut som en kjøttkake da jeg gikk med sønnen min. Var så og si det eneste symptomet jeg hadde, men det var ikke kjekt!
Nicita73 Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har ikke fått dårligere hud, men jeg merker at håret mitt vokser litt saktere enn det vanligvis gjør. Venter gutt:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Jeg venter jente, og var ekstremt plaget med tørr hud og tørt hår de første mnd. Var ikke det i det hele tatt da jeg var gravid med gutt.
Winterlady Skrevet 15. juli 2006 #9 Skrevet 15. juli 2006 Jeg venter jente og har fett hår og kviser til vanlig- men ikke i svangerskapet . Har også hatt mindre hårvekst på legger og under armene nå..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har fått veldig fett hår og mye kviser på rygg. Pleier vanligvis å ha normalt til tørt hår og tilnærmet null kviser. Nå har det eksplodert på ryggen. En kvise oppstår som kjent hvis en pore i huden blir tettet igjen, slik at fettstoffer hoper seg opp nede i huden. Det er de mannlige hormonene som kan gi fett hår og fetere hud med kviser.Med tanke på at sædcellene kom i kontakt på selve EL dagen, kan jo dagene på det, traff på første forsøke etter å ha blitt kjent med kroppen i 2-3 mnd ( temp, livmor tapp og LH måling) så stemmer det veldig godt overens med at det jeg bærer er en guttebaby. Jeg får selvfølgelig håpe at det bare er et friskt barn, men nå sies det at en er mere kvalm med jentebabyer pga. økt østrogen nivå.... skal sjekke det snart, er i 7 uke nå
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 det med uren hud... kan ikke det ha noe med matinntaket å gjøre også? jeg har fått litt uren hud, men det var spesielt etter jul jeg fikk det lissom.. så jeg vet ikke jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå