Gå til innhold

Babysafe el tvangstrøye???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på 6 mnd. Hun sover urolig og har begynt å legge seg over på magen. Har forsøkt et par netter med en babysafe som jeg har fått låne. Hun liker den ikke noe særlig og jeg får så vondt av at hun ikke klarer å legge seg over i stillingen hun liker best. Samtidig liker jeg ikke at hun ligger på magen. Ikke lett å vite hva som er best. Mange skryter jo sånn av babysafe. Evt hvilken type? Noen som har noen gode råd til en rådvill førstegangs mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååhhh.. hadde jeg ikke hatt babysafen vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.. redninga for meg den ja :) Men jeg hadde ikke prob med at hun snudde seg på magen, bare at hun sprella rundt i hele senga og sparka av dyna. I ditt tilfelle vet jeg ikke om jeg hadde brukt det, for de skal jo få sove slik de liker å ligge, og når de kan snu seg selv kan de jo ligge på magen.. hva med å la henne ligge i bare posen da, så blir hun i alle fall ikke kald?

Skrevet

Eg brukte babysafe til dei to eldste, og må også bruke det til minsten sidan vi har ei høg babyseng med lave kanter.

Det gjekk fint å ha dei to eldste i denne, men kanskje vi begynte med den tidligare enn du... hugser ikkje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...