Gå til innhold

ingen vil tro på meg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

det har nå vært mye frem og tilbake mellom meg og mannen min..og endlig har vi funnet tilbake til hverandre..men det er ingen av venninnene mine som tror på meg..eller som har trua på forholde..og det sårer meg...men jeg har bestemt meg for og gi blanke og gjøre det som er rett for meg og mine følelser...

 

noen som har opplevd lignende før..?? kan opplyse om at vi er gift og har vært sammen i snart 10år..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,eg forstår godt koss du har d å eg e i samme situasjon bare omvendt..eg prøve å komma meg ud i fra et ekteskap men,har heldigvis venner som støtte meg der for di har lenge meint at eg bør komma meg vekk fra min mann for han manipulere meg å psyke meg ner så bare d men farmor te sønnen min som eg hadde fra før hu meine at eg bør bida tennene i sammen å bare holda ud å d e heilt for jævligt når folk blande seg oppi någe å i hvert fall når di isje ser ka me e oppi både på godt å vondt,så mitt råd te deg e å følga innstinktet ditt å gjør d du føle for..kan sje akkurat påstå at dine"venner" e vennar..

Skrevet

mulig å få kontakt med deg, mamma.5?

 

sliter på samme måten selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...