*¨¨* Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Får aldri bestemt meg! mye står på, selvf. sikkerhet, men er ikke disse 3 "likestilt"? og om det er base- (maxicose,actagraco) eller ikke-base (izi-sleep)(har ikke vogn til å feste izisleep i)...Så nå spør jeg alle dere om hva dere har, velger, eller ville valgt...? Emelyndera enceinte
rødhette* Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Vi har heller ikke bestemt oss enda... står mellom acta graco og maxi cosi... Er så usikker. Vi har ikke isofix i bilen vår.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Vi skal ha izi-sleep vi. Sto mellom den og maxi-cosi, men etter å tenkt litt og prøvd litt så var valget lett. Mange fordeler med izi-sleep, selv om man ikke har vogn å feste den på. Maxi-cosi blir jo kun til bil bruk, mens izi-sleep kan man ha barnet i lengre av gangen siden man kan legge ned ryggen. Greit når man skal ut å spise, på besøk etc. Slipper å flytte ungen over i bag, kanskje vekke den o.l Bare å ta med seg sete med barnet i. Vi har vogn som setet passer på, derfor vi evt vurderte maxi cosi også. Syns derfor det er greit at izi-sleep kommer med pose også så blir setet lunere når man f.eks skal på handletur o.l. Å så er det større og bedre plass io izi-sleep'en..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 men dne er så tuuung:( synes dette er så dumt, vil ha dette setet selv, men om jeg ikke klarer å drasse det med meg uten å få gangsperr i armer, og vond rygg, så vet jeg ikke om det er verdt det.det skal tross alt ligge en baby oppi der som veier noen kilo også....
Lystpåentiljeg Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Er izisleep veldig tung i forhold til andre seter? Har ikke kjent på det før, kun sett det avertert, og koster rett under 1700kr hos Bilexstra nå, så tenkte vi skulle bestille. Synes setet virker genialt. Blir nok til at det står i bilen for det meste.
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 izi sleep er kjempetung, og så å si helt umulig for meg å bære! angrer veldig på kjøpet...!
*1+1=2 små* Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Har kjøpt noe som heter : kiddy protect 4 som har fått veldig bra reslutat i tyskland som er VELDIG strenge på sikkerhet. Bare for å kaste inn det, kosta 350kr på Lidl og har fått bra kritikker!
silje-Thea 010108;) Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 på babyplaneten.no koster noen av de izi sleep stolene bare 1190. tror det kun var fargen som hadde noe å si bare til opplysning i tilfelle det er samme der til 1190 som den på bil extra til 1700...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Var ikke de testene til det Kiddy protect sete fra 2003 og 2004 da? Tror ikke jeg ville stolt på de...
Niem og Patrick Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Izisleep er så utrolig tung!! Jeg hadde veldig lyst på den, men da vi så på den i butikken og prøvde å løfte den, var det helt uaktuelt å kjøpe den. Vi kjøpte Akta Graco Autobaby med base, den er mye lettere.
ei som gleder seg Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Hei!! Jeg arbeider i en reflex butikk, og er selv gravid i uke 24. Har litt negativ erfarig med izi sleep, pga vekten og at den er veldi smal så barnet vokser utav det ganske for. Skal selv ha maxi cosi med base, det er et stort og veldig sikkert sete i mange kule farger!!! Lykke til!
torisve Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Vi har kjøpt maxicosi setet.. Izisleep var VELDIG tungt og blir dermed veldig upraktisk.. Vi er kjempefornøyd
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Hvilke vogner passer izi sleep på?
TinaP Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Oi! Her var det mange fremmedord! Har ikke satt meg inn i alt som skal kjøpes. Jeg vet jeg trenger vogn, men har ikke peiling på mer enn at den skal ha hjul under så den går fremover. Det er jo enda noen måneder igjen. Har god tid tenker jeg.
Minnie Mom Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37 Jeg vipper mellom Maxi Cosi og Izi Sleep, men lurer på om det blir Maxi Cosi. Kom mye bedre ut på testen, er lettere og bredere (ikke så trangt). Det eneste er at jeg kunne ha tenkt meg liggefunksjonen til Izi Sleep. Men men.. Vil gjerne ha med base og ser ikke ut som den har kommet med det enda..
Minnie Mom Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 PS: maxi cosi veier 3,5 kg, izi sleep veier 5,9 kg..
Minnie Mom Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 Passer ihvertfall på Quinny og Mutsy tror jeg.
Hormonella Skrangle Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde egentlig bestemt meg for MaxiCosi med easy fix (har isofix i bilen). Men basen til MaxiCosi kan ikke brukes videre til neste sete. Det kan stolen til Britax / Römer, og den har fått like bra som Maxi Cosi på tester. Og det vil jo bli billigere på sikt. Off, så da blir det jo å gå og lure da... Noen som har vært borti Britax / Römer?
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 23. september 2007 #19 Skrevet 23. september 2007 hei dere! Vi har kjøpt et Akta Graco sete i sverige nå på tilbud til 1299NOK, koster 1999NOK i NOrge. Dette setet har en base som man fester i bilen, slik at det bare klikker på plass. Lett å ta inn og ut av bil, og kan også brukes uten basen om man feks skal ta taxi. Den har solskjerm som kan ris fra side til side, slik at barnet ikke sjeneres av sol fra vinduet. Kan videre brukes som vippestol, og festes på Graco trille. utrolig bra stol, lett og sikker! Kan virlelig anbefales, og den er på tilbud i bla Charlottenberg nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå