Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Denne retten fikk jeg på en jentekveld og ble helt forelsket i den, veldig enkel, men sammenstningen ble utrolig god! Til ca 4 personer. Ta en 5 pakning med kyllingfileter og skjer i små biter. Stek kyllingbitene i litt olje og ha i 1 dl vann og 1 1/2 pose med Fajita mix (anbefaler Santa maria sin!) og gjerne en boks med sjampinjong om man liker det, eller løk eller noe annet. Så fordeler du kyllingen i 9-10 tortilla wraps og ruller dem sammen og legger i en stor ildfastform. Strø over ost og gratiner i ca 15-20 min i ovenen på 200 grader. Server sammen med en frisk salat, rømme, taco-saus og tortillachips med ostesmak. Meningen er å dyppe biter av wrapsene i sausen(e) og ha salat og chips vedsiden av. Knallgodt!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Mmmmmmmmmmmmmmmmmm, nami nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette anbefales! ;o)) *sleike meg rundt munnen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå