Gå til innhold

Tips til middag, en kyllingrett!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne retten fikk jeg på en jentekveld og ble helt forelsket i den, veldig enkel, men sammenstningen ble utrolig god! Til ca 4 personer.

 

Ta en 5 pakning med kyllingfileter og skjer i små biter.

Stek kyllingbitene i litt olje og ha i 1 dl vann og 1 1/2 pose med Fajita mix (anbefaler Santa maria sin!) og gjerne en boks med sjampinjong om man liker det, eller løk eller noe annet.

Så fordeler du kyllingen i 9-10 tortilla wraps og ruller dem sammen og legger i en stor ildfastform. Strø over ost og gratiner i ca 15-20 min i ovenen på 200 grader.

 

Server sammen med en frisk salat, rømme, taco-saus og tortillachips med ostesmak. Meningen er å dyppe biter av wrapsene i sausen(e) og ha salat og chips vedsiden av. Knallgodt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm, nami nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette anbefales! ;o))

 

*sleike meg rundt munnen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...