Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har vært sammen med forloveden i 6 år. Vi har en nydelig gutt på 10mnd sammen. Han har alltid vært mannen i mitt liv, men i det siste har vi kranglet vær dag. Jeg blir lett irritert på han, jeg syntes ikke han er noe sjarmerende lenger, han er veldig barnslig og jeg føler at vi aldri har en "voksen" samtale... Det går i trening og seg selv hele tiden! Tenker mye på andre gutter! Vet ikke hva jeg skal gjøre? Klarer ikke å puste lenger..... Tror dere dette går over, at det bare er en fase?? Vil egentlig ikke miste han heller, FAEN hue mitt er helt fuckka!!!
Pixie Power Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Har du prøvd å snakke med han, da? Det er viktig å fortelle han hvordan du føler det, ellers kan han jo ikke vite. Og da vil heller ingenting kunne forandres. Kanskje han trenger en skikkelig oppvekking. Noen ting må man kanskje lære seg å godta ved partneren også. Vanskelig å være perfekt, vet du :-) Men dersom han er klar over det, men ikke gidder å gjøre en innsats sammen med deg, så er det kanskje lurt med en liten pause? Ikke nødvendigvis "separasjon", men bare noen dager fra hverandre. SI at du trenger litt pusterom. Det er sunt å savne hverandre litt. Men først og fremst: Sett dere ned og prat sammen! Kommunikasjon er livsviktig for et forhold. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå