nitro circus Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Synes det var dyrt jeg.... Blomster jo!! Kan jo kjøpe masse flott for 1500 kr! Og kan umulig være så mye arbeid.. Bad dem holde seg til 1000 kr jeg, enkelt og fint... Men synes egentlig 500 burde holde til en flott bukett..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 ja det er jeg enig i,kan ikke skjønne at det skal være så dyrt for blomster!Kunne ha fått mye annet fint for det ja.. Men man gifter seg jo bare en gang da..
MegOgAlleMine Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 hørte litt rundt, og prisene ligger på alt fra 700 og opp til 4000..helt vanlig visst nok.. jeg for min del symes jeg er heldig som har funnet frem til et sted der den kommer på¨ca 1200. men jeg vet at de fleste er ute med ca 2000-3000kr for den. du burde i hvert fall være fornøyd med den prisen du har fått
It's all about me Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Var ikke ille det, er jo en del jobb å lage en skikkelig bukett, og det går fort med en del blomster. Selv har jeg bestilt min drømmebukett og den kommer på 2500,-
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Jeg betalte 1500 for bukett, blomster til håret mitt og min forlover og knappehulls blomst til brudgom, far og brudgommens forlover.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 De plusser visst på en del bare du sier bryllup... Men vanskelig å skjule det.... Spør om en pen bukett til begravelse, og det er plutselig en fjeredel av prisen.... Men men. Skal bestille mine blomster i morgen, blir nok ikke gratis det, nei! Men jeg skal begrense meg så langt det lar seg gjøre.
Beama Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 oii.. så mye dere betaler for blomster... jeg betalte 1400 kr for: 1 Brudebukett, 2 brudepikebuketter, 3 knappehullsblomster og 30 cremefargete roser.. var en fin bukett.. enkel og grei...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Ja det er mye penger. Derfor har jeg bestemt meg for å lage min selv. Jeg har en kollega som har jobbet i blomster butikk og hun sier at så lenge du skal ha en enkel bukett så er det ingen problem å lage den selv. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva slags blomster jeg ska ha enda, men det blir enten roser eller kalaer, med evntuellt noe grønt i. Jeg binder dem opp med grønt eller hvit silkebånd, og fester med nåler. Tror det blir vel så bra. Skal selvfølgelig forhøre meg med den lokale blomster buktikken på forhånd om hva slags blomster de har inne den aktuelle dagen.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Syns ikke det var så mye jeg? Jeg betalte 3500-, for min og den ble helt sinnsykt fin. Man gifter seg bare engang da... men på en annen side skal man følge lommeboka og da. Man kan jo f.eks bære noen enkle cala - det er kjempefint
Hayle Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 vi betalte 1700 kroner for brudebukett, 3 knappekuls blomster og 7 bord oppsetter. vi brukte Calla liljer og det var veldig enkelt. buketten var av tre store callaer surret et stort blad rund som et gåndtakk og under der kom det lange strå ut som hang ned over, innimellom stråene var det festet små hvite blomster, bord pynten var oxo relativ enkel vi lånte vaser av butikken om var lave/avlange sylindere som buet opp på hver side og i hver ende kom det en calla ut sammen m noen strå. utrolig vakkert og stil rent akkurat slik vi ville ha det
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #12 Skrevet 13. juli 2006 jeg skal betale 500 for min- og da velger jeg akkurat det jeg skal ha:)
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #13 Skrevet 14. juli 2006 Eg betalte 1200 kr for bukett, to små blomsteroppsatsar til bord og fire knappholsblomster. I tillegg betalte vi 200 kr for pynting i kyrkja (vi delte med dei som skulle gifte seg etter oss)
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Det er ikke så dyrt egentlig. Kommer selvfølgelig an på hvor stor den skal være, om du skal ha spesielle blomster i den (som kanskje må spesialbestilles), om den skal ha en litt uvanlig form (hengende er det mere jobb med feks.)... Jeg jobber i blomsterbutikk selv og veit hvor mye jobb det er med en brudebukett. Det er mye mer jobb enn man kan tro. Det krever god planleggingfor å få buketten flott til akkurat DEN dagen. Og så er det faktumet at du må gå å grue deg for hva bruden vil si... Har gått bra med de jeg har laget heldigvis Men det kommer jo som sagt an på hva du vil ha. Om du vil ha en rund bukett med hvite roser så slipper du jo unna med ca 200 kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå