Gå til innhold

Hva gir dere i morgengave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette veldig vanlig forresten? Trodde egentlig det var kvinnen bare som fikk dette jeg.. Men får vel finne på noe,aner bare ikke hva! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal melde min samboer på dykkerkurs. vi dykket i tyrkia i år, og mannen ble bitt av basillen. de skal komme og hente ham på dagen vår, og ta ham med på et prøvedykk. det går vell bra, siden vi ikke skal vere i kyrkja før kl 14..

Skrevet

jeg har kjøpt mansjett knapper til min mann med forbokstaven i fornavn å etternavn, et evig minne

Skrevet

Hører vel egentlig ikke til her inne lenger (gifta oss 10. juni), men mannen min var så fornøyd med sin morgengave at jeg kan fortelle hva han fikk. Jeg fikk en god venninne med et bra fotoapparat og litt sans for å ta bilder til å ta bilder av meg i alt fra sexy undertøy til min manns skjorter til flotte utebilder i naturen. Limte de inn i en scrapbook og skrev små dikt og ord inn i mellom. Han gråt da han fikk den...:) Har tatt den frem mange ganger og sitter bare å ser og ser, må smile litt av ham.

I tillegg fikk han ny sykkel, men det var albumet som var best:)

Skrevet

har vurdert å gi bunad til min kommende mann

Skrevet

Det var en utrolig bra gave!

Tror jeg stjeler idéen din jeg, min kjære fyller snart år og jeg aner ikke hva han skal få (han har to av alt) =P

Skrevet

Menn i bunad er SEXY!

Skrevet

Innlegget mitt var til tasah..

Skrevet

Tasah:

Sitter her og leser litt høyt for min mann (vi gifta oss nå i helga som var, altså 8. juli). Han syntes det hørtes ut som en utrolig fin gave å få, så tror han også hadde blitt vanvittig glad for å få det. Kan jo hende jeg skal gi han det i bursdagsgave eller noe en gang da vet du...hihi

Forresten har jeg ordnet med massasje til min kjære. Han har ikke fått gavekortet enda, ettersom det ikke har kommet i posten enda (kommer nok en av de nærmeste dagene nå tenker jeg). Siden han ikke har fått gavekortet enda, har jeg heller ikke sagt til han hva han skal få av meg, men han mistenker nok at det er en litt forsinket morgengave i vente... Vi hadde egentlig sagt at vi ikke skulle gi hverandre morgengaver, men det er et eller annet i meg som har hatt veldig lyst å gjøre det hele tiden, og så fikk jeg en nyydelig ring av han i morgengave (han klarte bare ikke å la være å kjøpe noe han gitt!), så da kan jo jeg også få lov å gi han mener jeg ;)

Skrevet

Morgengaven er jo egentlig til morgenen etter byllupet, men..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...