Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Det har vært slutt mellom meg og barnefar over ett år,han har ny samboer med barn. Jeg har ikke hatt noen siden han,og ikke hatt lyst på han heller,det var helt over når han flyttet ut,for min del. Vi har hatt endel konflikter,endel har nok vært av all smerten etter bruddet og barnefordelingen,tror jeg. Men...nå idag var jeg og leverte barna der for første gang,og hun var ikke hjemme,bare han og alle barna. Jeg var inne og så på huset. Og etter jeg var der har vi sendt masse meldinger frem og tilbake...om alt vi angrer på at vi gjorde og ikke gjorde,at det er så synd at det gikk galt for barnas skyld osv...også gikk meldingene i retning av flørting...."ja,men du var jo bra i senga da"..og sånt! Uff og huff...så kom vi tilslutt frem til at vi kunne jo være venner og elskere da,hehe,og så endte meldingene der. Jeg vet at det er FAAARLIG å holde på sånn,men tanken er jo veldig spennende da...han kjenner jo meg og jeg han....! Er det noen som har noen innspill på dette,eller har vært borti noe av det samme? Jeg tar gjerne imot mange av dem,både fornuftige og "ufornuftige"!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 JEG MÅ BARE FÅ NOEN SVAR HER,tør ikke nevne dette for noen av venninnene mine,som jeg har klaget så mye til over han!!! Har ikke noen her savnet nærheten og sexen med eksen,men ikke alt det som var dårlig? Noen som har vurdert å ha eller har hatt sex med eksen? Jeg tenker at hvis noe skulle gå galt...hva hvis hun fant ut av det,hva hvis mine eller hans følelser blusset opp igjen osv.osv. Han sa at han synes fortsatt jeg er så fin og han var fortsatt glad i meg,og jeg trenger å høre sånt!!! Har ikke følt meg kvinnelig og tiltrekkende på lenge,og samtidig er jeg forbannet på HENNE fordi kommunikasjonen oss imellom ble så veldig mye verre etter at hun kom inn i bildet. Derfor tenker jeg at det hadde vært litt kult og,men jeg er egentlig ikke sånn slem og utspekulert,veldig snill er jeg faktisk. Men jeg er lei av å være snill og usexy og bare være mamma hele tiden-og å ha sex med han hadde vært VELDIG FORBUDT og veldig spennende!!!!! Høres jeg helt sprø ut eller?
3 blå Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Du høres ikke sprø ut, du er rett å slett på jakt etter noe spennende... som du selv sier. Men er det lurt å gjøre det, er jo en annen sak. Ikke godt å si. Var det du eller han som gikk? Hvis det var han så har jeg forståelse for det... Du ble såret, og når han viser interesse igjen blir du kjempegla, eller? Hvis det var du, så tror jeg du lurer deg selv. Du kan være forelsket i forelskelsen, skjønner? Ikke sikkert noe av dette er slik det egentlig er... Men følg magefølelsen din du
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg er ikke forelsket,men det hadde vært spennende å bare hatt sex med han! Men de blir sikkert ikke noe av,jeg bare leker med tanken og det gjør nok han og. Det var vel jeg som tok den endelige avgjørelsen,men vi syntes begge at det var tragisk at vi ikke klarte å holde sammen. Det ble bare for mye med mine,dine og våre barn,og kommunikasjonen ble for dårlig,vi glemte å prioritere forholdet,var slitne,hadde dårlig økonomi osv.osv. Mye var nok omstendighetene. Vi kan vel begge si at vi liker hverandre enda,og bryr oss om hverandre,samtidig som vi har hatt noen voldsomme krangler! Men dette ville vært kun for spenningens skyld-og fordi jeg ikke orker å innlede et nytt forhold og kunne bare hatt sex med han og ikke noe mer:) Det ligger NOE der mellom oss enda,en viss spenning,men det er nok ikke lurt å bygge noe videre på det,jeg skjønner jo det. Farlig å leke med ilden sånn der,men det er så veldig spennende også.....!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Pappan til guttene mine lå med eksen sin noen ganger etter at han hadde vært sammen med meg i ett år. Vi fortsatte å være sammen, men det ødela selvsagt en god del av tilliten til han, samt at jeg avskyr den helvetes heksa den dag i dag. I tillegg har det ført til at jeg også til tider avskyr hennes datter (som også er hans datter, og halvsøster til mine barn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå