Gå til innhold

litt om DEG!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammer er du?

Mange barn?

Hvor gammel er de/det?

Hvorfor er du alene?

Vært lenge alene med barn?

Hvordan forhold har du til den andre av barnets foreldre?

Og sist men ikke minst, trives du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 27år

3 barn

9 og 2,5.

Fordi jeg velger det,inntil videre.

14mnd

Les i innlegget over!!!! (flørter med eksen) Men det var en ny vending i forholdet til han altså! Før det ha det gått mye opp og ned.

Jeg trives delvis,er litt godt å bo alene,men har nylig skjønt at jeg trenger noe mer enn å "bare" være mamma.

Skrevet

Jeg er 20 år.

Har en gutt.

1 år 17 August.

Fordi pappan nekter å ha kontakt, (han aldri sett sønnen min)

Siden den dagen jeg fant ut jeg var gravid.

Vi har ingen kontakt.

Jeg trives kjempe godt som mamma, men blir en del kjedelige kvelder, da er det godt med venner..:)

Ville aldri ha tadd et annet valg en det jeg gjorde, om jeg så hadde visst alt jeg viste i dag da..

Skrevet

Jeg er 33 år. Har to gutter, en på 9 år og en på 4 år. To forskjellige fedre. Ble skilt fra faren til eldstemann i 2001, fikk nr. 2 i 2002 med en jeg trodde var mitt livs store kjärlighet.......Det viste seg at han var narkoman........Valgte å forlate han da jeg var to måneder på vei med minsten. Han har sett sönnen sin noen ganger når ting har värt greit men han har ingen fast avtale når det gjelder samvär og han får aldri ha han alene. Stort sett har dette gått gjennom hans mor som har stilt opp som tilsyn. Faren til eldstemann og jeg har et greit forhold, vi har delt omsorg slik at gutten er hos hver av oss 14 dager i slengen. Jeg trives ganske greit i grunn......Har bodd så lenge alene nå at det går greit........Savner ingen av fedrene, er HELT ferdig med begge to. Har kjäreste i Sverige jeg nå som kommer på besök av og til........Også reiser jeg og barna til han...Sånn som nå.......Er hos han nå og i kveld kjörer vi hjem til Norge.......Da skal han väre hos oss noen dager för han må tilbake å begynne på jobb igjen..........

Skrevet

Jeg er 23

Har et barn

Jenta er 3 år

Valgte det selv fordi jeg følte meg uansett som en alenemor... (da jeg var sammen med faren hennes altså)

Vært alene med barnet i 2år nå.

Har et ok forhold til barnefaren, ikke supert, ikke altfor vanskelig...

Nei og ja... jeg og jenta har det fint sammen vi! Så på den måten trives jeg. Men jeg kunne gjerne tenkt meg litt selskap på kveldene, kan til tider bli kjedelig å sitte alene kveld etter kveld...

Skrevet

Hvor gammer er du? 21år

Mange barn? Ett barn

Hvor gammel er de/det? 9mnd

Hvorfor er du alene? Fordi det er det beste for jenta mi og meg

Vært lenge alene med barn? Hele tiden

Hvordan forhold har du til den andre av barnets foreldre? Det går opp og ned. Akkurat nå er det veldig dårlig.

Og sist men ikke minst, trives du?? Egentlig ikke

Skrevet

jeg er 21 år

ingen barn, men ett i magen :)

han er minus 132 dager om man kan si det sånn.

er alene fordi jeg ikke er forelsket i barefaren eller noen andre.

alene siden jeg var 2 månder på vei.

han får ikke snakke til meg lenger, pga trusler. så nå går alt igjenom famlieværnkontoret som ikke kan si sikkert om de har hørt fra han. så kan vel si ingen kontakt.

Trives mye bedre en når jeg ikke var alene. men har jo ikke fått babyen enda så vet ikke hvordan det blir. men gleder meg som en unge på julaften ;)

Skrevet

20 år

Ei jente på 18 måneder

Fordi det ble slutt mellom oss før jeg ble gravid :)

Har et godt forhold til barnefar og samarbeider bra. Glad i han som en venn, men ingen av oss er interessert i noe forhold lenger.

Trives nå som jeg har fått mann og bor sammen med han. Ting er mye lettere og har masse overskudd til å ta meg av jenta mi på.

Skrevet

26 år

3 barn

2, 3 og 5 år

Utro gubbe

alene om dem i hjemmet, alltid....men vært "alene" i ca 1 mnd.

Litt anstrengt enda, ettersom jeg er så glad i han og han såret meg så jææævlig, men forsøker og holde meg skalig og imøtekommende dersom han vil treffe barna.

Trives ikke enda, rart og være alene etter 10 år, men kanskje det blir bedre etter hvert...

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 27 år.

Har en sønn på 6 mnd.

Er alene fordi jeg ikke hadde nok følelser for barnefaren. Dessuten var det krevende å være sammen med han da han er fra et annet land og en annen kultur.

Har vært alene siden en mnd før fødselen.

Har et godt forhold tross situasjonen. Vi samarbeider så godt vi kan og fungerer bedre som venner enn kjærester.

Og JA - jeg stortrives!!!!!!!!!

Skrevet

hei.

jeg er 24 og er alene med en liten gutt på 3mnd.

jeg har vært alene siden jeg fant ut at jeg skulle ha magnus. hadde ikke noe ordentlig forhold til faren hans, og pappa ville han i allefall ikke bli..har i dag ingen kontakt og han vil ikke ha noe med sønnen å gjøre.

men jeg stortrives i rollen som alenemor, selv om det kan være litt tungt...lange kvelder innimellom. ville ikke valgt bort sønnen min for allt i verden.

Skrevet

21 år

1

3.5 mndr

fordi jeg vil:o) hehe har ikke møtt den rette

hele tiden

helt greit forhold samarbeider bra

ja jeg trives

Skrevet

Hvor gammer er du? 25 år

Mange barn? 1 sønn

Hvor gammel er de/det? Han er 2 år og 4 mnd

Hvorfor er du alene? Fordi faren er umulig å leve med (lang historie med festing og ansvarsløshet)

Vært lenge alene med barn? litt over ett år.

Hvordan forhold har du til den andre av barnets foreldre? Varierende.. prøver å samarbeide så godt jeg kan, men d er som oftest umulig. Faren tar ikke ansvar, dukker ikke opp, osv..

Og sist men ikke minst, trives du?? Nei! Savner veldig en bedre halvpart, vet bare ikke hvor d finnes et skikkelig mannfolk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...