Har tre søte små Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Har egentlig ganske lyst å gifte meg, men samboeren min er så treg... Har lyst å gifte meg neste sommer, men han er ikke like enig i det da.Han sier vi skal gifte oss når han frir, men det kan vel ta sin tid. Vi skal begynne å bygge hus i høst, så han har jo et ganske godt argument da til å vente, men jeg er bare så utålmodig... Noen gode råd hva jeg kan gjøre for å få overtalt han?? Kanskje jeg bare må ta saken i egne hender selv??? Eller smøre meg med tålmodighet, til huset er ferdig neste sommer, også planlegge bryllup??
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 MIn vil heller ikke gifte seg, enda vi har forlovet oss og alt. Vi ble enige om å gifte oss, men han vil gjerne fri først. Men det skjer jo aldri! Jeg planlegger masse inne i hodet mitt, og koser meg med å surfe på nettet og titte her på bryllupsforumet. Men jeg er helt enig med deg, det er utrolig kjedelig å vente og vente når man er SÅ klar selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå