ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Skal utføre 24-timers ph-måling for å finne ut om hun har refluks. Gulper jo i ett sett! Håper det kommer noe godt ut av dette da. Var ikke noe morro å få lagt det inn, og nå må hun passes på hele døgnet, så hun ikke kommer borti den og flekker den ut. Flere som har vært gjennom det samme?
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Hei Min gutt skal også ta denne ph registreringen til uken. Gruer meg litt til dette da han er så liten,født 26.02. Jeg har to gutter til som begge har refluks og har vårt igjennom ph registreingen flere ganger, men de var ikke så små da de gjorde det. Gikk veldig greit med dem!! Veldig ubehagelig når sonden føres ned, men det går fort. Ellers følte de det "ekkelt" når de spiste/ svelget, for da kjente de sonden som lå bak. Litt mye styr å passe på dem hele dagen og ledningen MÅ ikke dras i, da blir registreringen "ubrukelig".
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2006 Du skal det du og, ja. Kjedelige greier, men hvis det kan være til hjelp er jo det bra Hvis du synes det gikk fint med de to andre barne dine, går det sikkert enda bedre med den minste gutten din. Jo mindre de er, jo mindre vil de huske av det. Har gått fint til nå heldigvis, men tror ikke jeg kommer til å sove særlig godt i natt- redd den blir flekka ut... Vet du hva som skal til for at de kaller det refluks? Er det ph under 4 i en god del av døgnet? Har barna dine fått medisiner og virker det bra? Lykke til med den lille gutten din, da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå