temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Tiden på Bim under graviditeten har gitt meg mye positivt. Der har jeg blitt rørt og latt meg rive med i latter av mye god humor. Sorger og gleder har blitt delt, og på modensidene på Bim og Dib har jeg høstet kun positive erfaringer.... til nå!!!!!!!! En syk faen har funnet veien inn hit, og jeg blir bare kvalm og mister all lyst til å være her. Går hvertfall inn og sletter alle bilder som er lagt inn på mitt album og sier takk og farvel. Tanken på at det sitter syke mennesker og grafser i sidene våre gjør at jeg ikke lenger kan finne glede i å dele ting med andre på disse til nå flotte sidene. Farvel til alle dere flotte!!!! Modengjengen fra mitt distrikt ser jeg jo på ordentlig... Synd, men sant.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Kjære tonetroll, fryktelig trist at et sykt menneske skal lykkes i å ødelegge for oss alle.... Nå har vi meldt i fra til moderator og det vil bli gjort noe i forhold til denne personen. Vær så snill og ikke la ham/henne lykkes!!! Men derfor mener jeg at anonymknappen må fjernes for å gjøre det litt vanskeligere å slippe unna med slike innlegg. Og vi SKAL ikke la disse personene få ødelegge disse sidene.
moffi Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Ja dette var ekkelt, men sånn er nå internett dessverre. Det er mange rare einstøinger som sitter og kødder rundt for å få utløst spenningene sine. Ekkelt, og kanskje spesielt her inne som det er en sånn fin og var stemning rundt nyfødt liv og undere. Griser får holde seg på grisesider.....Men jeg må bare få si at fra nå av ønsker jeg ikke at min lille publiseres på bilder i albumet mer. Vil ikke vise han fram til syke folk så de kan tenke syke tanker om han. Vil bare skrive fra nå av.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Slettet albumet mitt når jeg så det!
ettbarnsmammaen Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Man vet jo at det finnes mange gale mennesker rundt omkring, men at en av dem skulle finne veien hit, er jo virkelig tragisk! Ikke forsvinn da, tonetroll2. Da vil jo denne personen lykkes i å ødelegge for andre.
LilleGumman Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Skjønner reaksjonen din, tonetroll2. Jeg har alltid vært litt småredd for at slike gærininger også skulle finne disse sidene intr. Derfor tar jeg forholdsregler som at jeg ikke legger ut mailadresse og ingen bilder publiseres. Har av og til følt meg litt sær pga dette, men skjønner altså nå at det kanskje ikke var så dumt.. Støtter attpåklatten i at anonymknappen bør fjernes. Men inntil da bør vi kanskje bare rett og slett la være å respondere på innlegg som ikke signeres? For det er vel oppmerksomhet slike syke mennesker vil ha. Håper du ikke forlater oss for godt - i såfall må jeg jo begynne å shoppe oftere på deres side av byen ;-) Setter stor pris på stemningen vi har her inne og samholdet rundt det å få våre kjære små i voksen alder. Håper dette kan fortsette uforstyrret for slike gærninger!
ventermaibaby Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Det lurer jeg på å. Har ikke vært inne her på noen dager oghar ikke fått med meg hva som har skjedd.. Men at det er mange syke mennesker på div forum, det er jeg helt enig i. Ser jo det bla på kranglesiden, hvis en skulle være så uheldig å havne der ved å komme bort på feil linje på forumslista
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Det er en patetisk fyr som har lagt ut link til sin egen sæd-donor side, her inne. Kan si han gikk inn på feil forum;-)
Northernlights Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Er linken slettet, eller? Ser ingen sånn link,jeg. Og bra er det. Det er andre steder de kan reklamere for manndommen sin enn her,ja! Vi har da vel hatt nok hjelp i laging av baby, om ikke folk skal komme og ofre hjelpa si til å lage flere attpåklatter! =) Leser du dette, sædmannen, så vit at her er du ikke velkommen!
ventermaibaby Skrevet 15. juli 2006 #11 Skrevet 15. juli 2006 Ja her har han bomma skikkelig asså, for vi som er her har vel fått vår "dose" siden vi har barn. Jeg trenger ikke hjelp av han for jeg skal ikke ha fler he he. Skal nemlig kose meg glugg ihjel med prinsessa jeg har jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå