Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg synes at vi bør be moderator om å fjerne anonym knappen på denne siden for å unngå usaklige og ekle innlegg. Håper jeg får med meg flere!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Støtter deg i det Attpåklatten!
LilleGumman Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 ENIG! Og inntil det skjer bør vi alle boikotte anonyme innlegg.
ettbarnsmammaen Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Helt enig! Den skal visst være tatt bort fra andre sider her inne.
♥Snulder Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Helt klart! Har ingen behov for å være anonym hverken her eller andre steder! Er det noe man vil si som man ikke kan stå for så er det best å holde kjeft mener nå jeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2006 Fikk beskjed fra moderator at det måtte tas en avgjørelse i samarbeid med redaktør når hun er tilbake fra ferie:-) Oppfordrer alle her inne til å ikke bruke anonymknappen mer, så er vi ihvertfall ryddige og ærlige med våre innlegg inntil det blir tatt en avgjørelse.
Velve Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Snodig, jeg kom til å tenke på at det for meg er mer aktuelt å bruke anonymknappen på andre forum enn her inne blandt oss "gamle" og seriøse...uffamei. Redd for å bli hengt ut for en mening,,,Men her tør jeg å si ting... Men; jeg støtter absolutt forslaget om å ta bort anonymknappen!!!! BORT ME'N!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå