Mamman til Christiane Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 når de skal ha mat eller venter dere til de våkner??
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Vi venter til snuppa våkner her...Hun sier ifra når hun er sulten...
-Zander_klumpen- Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Hvis jeg syns Zander har sovi ALT for lenge, så kan jeg vekke ha..Da snakker jeg om hvis han har sovi i 8-9 timer.(Kanskje litt overhysterisk av meg men)
Livmor Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Har aldri vekt gutten vår for mat:) Så lenge de legger på seg som de skal (og ikke har andre problemer, f.eks. prematur) skal det ikke være nødvendig å vekke dem.
Nye sprell Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Vekker hvis han ikke våkner til måltidene. Har ikke bestemte klokkeslett, men forsøker å få til slik at det blir 7 måltider i døgnet, og at det ikke er mer enn 4 timer i mellom på dagtid.
DenherJenta Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 vekker aldri for å mate henne... hun våkner når hun er sulten..
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Har aldri operert med spesielle "mattider". De har fått mat når de har vært sultne.
*Ulrikke* Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Det gjorde jeg aldri, nei... Hun våknet når hun var sulten! Hun er 8 mnd nå, og er rund og god... Så ingen skade skjedd Ikke hadde vi faste mat-tider heller da hun var liten.... (har det forsåvidt nesten ikke enda... hehe...)
Har tre søte små Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Vekker heller aldri gutten min for måltider, han våkner når han er sulten, ingen fare med det nei... Det eneste jeg vekker han, er hvis han sover alt for lenge om ettermiddagen, da blir det problemer til kvelden. Men det er noe jeg har begynt med de siste par ukene ( han er 8,5 mnd), og har bare skjedd et par ganger. Stort sett får han sove helt i fred til han våkner av seg selv.
EmmaK Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Jeg vekker ham av og til på dagen, hvis han sover mer enn 3 timer i strekk. Dette av at han da blir vanskelig å få lagt på natta. Men ellers får han sove som han vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå