Gå til innhold

Kan deres barne på ca 2,5 leke selv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi maser og maser dagen lang på at vi må leke med henne. Det gjør vi jo, men det kan jo vi ikke alltid gjøre. Det er slitsomt, for med en gang noen stikker innom, drar hun de i hånden "vil du leka med meg?" Morsomt når hun spør bestemoren om hun vil se det nye rommet hennes...det var nytt i oktober!

Er det vanlig at de ikke liker å leke alene når de er så små? Mange sier til meg at eldstemann ofte leker dårlig, men jeg vet ikke jeg! Når hun har besøk, så leker de jo ofte ved siden av hverandre, så på en måte leker jo hun alene da....

Slitsomt å ligge på gulvet og krype i timesvis! Men moro lell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kan leke lenge alene. Har latt han gjøre det mye helt fra begynnelsen, og han trives i sitt eget selskap. Er også begynt å leke sammen med noen andre barn. Blir 2,5 i august.

Skrevet

Min er 2,5,og leker en del alene,men han vil gjerne ha oppmerksomhet av oss innimellom:o)Han har blitt flinkere til å leke selv de siste par mnd syns jeg.

Han har også begynt å leke mer "ordentlig" på en måte,så det virker som om han lever seg litt mer inn i leken nå,og kan leke litt lennger alene om gangen.

Skrevet

Min datter er to og et halvt og leker ikke noe særlig alene. Dvs: i det siste har hun faktisk lekt litt! Håpe- håpe....Jeg har forresten også observert at hun nå klarer "å late som",- det er vel en start!

Skrevet

dattera var faktisk veldig tidlig med å late som, det bemerket de i barnehagen. Men hun leker veldig fint når hun skal bæsje, da... ;-) Da sier pappan og jeg til hverandre "NÅ lekte hun fint! ... å ja selvfølgelig..." Ikke så herlig nå som hun har sluttet med bleie....

Skrevet

Dere får ha bleie på henne da vet du, om hun ikke klarer å bæsje på do.

Skrevet

bla bla til deg anonym... De fleste har vel opplevd et uhell med sine små som har glemt seg, eller?

Skrevet

Hva mener du med å late som? Lurer på om småen her er begynt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...