Gå til innhold

be safe izy ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bilstol er den beste for mitt lille gull tro?

Noen som har kjøpt og prøvd?

Hvor får man kjøpt disse stolene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt HTS BeSafe izi kombi til min sønn. Den kom best ut i test i Foreldre&barn. Synes sikkerhet er viktig, så valgte det. Synes også det er fint og at han sitter fint i det (han er nesten 9 mnd). Kan brukes fremovervendt når han blir større. Jeg kjøpte på svinesund på happyland, men de har dem mange andre steder. Bl.a bilforhandlere og div barneutstyrsforrestninger, kommer litt an på hvor du bor.. Jeg ringte rundt og hørte og halvparten hadde dem..Jeg ville prøvd en forretning det ikke er altfor mye kunder, slik at du kan høre om de kan sette det inn for deg! Det gjorde ei venninne av meg, og det var faktisk forhandleren som tilbød seg å monterte! (bilforhandler). Vi fikk det ikke montert, og det tok oss nok 45 min hvertfall før vi hadde det klart..

Skrevet

men OBS OBS!!!ikke stol på de i butikkene!Jeg fikk det montert feil!!! Skulle sjekke det,og ta det ut og sette inn igjen(lurt å kunne det selv også)Hun i butikken hadde bomma på 3 viktige punkter!!! Ennå hun sa hun kunne det.

Skrevet

Hei du som handlet sete på happyland!

Hvor mye koster det der?

Skrevet

det kosta 2380 i norske, årets modell. Men fjorårets selges for 2490 mange steder i norge nå da..Ser de har tilbud hos babyshop bl.a.

Skrevet

å så kjekkt :o)

Vi ska over til Svinesund en av dagene så det passer fint!

takker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...