Brunetta Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Noen forslag? Min lille gutt på 6 uker vil ikke ligge i vogna. Ihvertfall ikke sovne der. Jeg har prøvd det meste , men uten hell. Har nå lagt et skinn i vogna, og det hjalp litt tror jeg, men vil fortsatt ikke sovne der eller ligge der lenge. Det er så trist for jeg kan jo ikke gå en liten tur en gang.Noen forslag?? Er det håp?
Medium fikk guttebass Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Prøv å legge han oppå en genser eller noe annet som du har hatt på deg. )
Guttemamma x 3 Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Hadde også en med vognskrekk. For oss ble løsningen bæreutstyr. Har brukt Babybjørn, sjal og lommeslynge. Nå er han stor og jeg bruker Ergo. Det finnes mange alternativer, sjekk www.tettinntil.com Der kan du også finne informasjon bæretreff eller avtale med Bærehjelpen hvis du ønsker å prøve en "bæredings" før du eventuelt kjøper.
Guttemamma x 3 Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Glemte å si; lillemann ble venn med vogna etterhvert, men på lange turer kan han bli utålmodig.
SurreGuri Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Min lillegutt likte heller ikke å ligge i vognen, ikke de første ukene ivertfall, dette er veldig vanlig blant små babyer. Min gutt kunne ligge maks 1 time før han ble urolig. Jeg ga aldri opp, så pluttselig en dag begynte han å elske det, kunne ligge å sove i vognen i oppimot 5-6 timer uten mat! bare sov, Og jeg kunne gå hvor det måtte passe. Lillegutt var omtrent 3mnd da. Nå er han snart 8 mnd, og er ikke lenger så glad i vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå