Gå til innhold

Har jeg glemt noe?? Begynner å lure litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må høre her litt fordi jeg har tenkt på en sak;

Jeg føler litt at jeg har glemt noe fordi jeg syns det har vært egentlig ganske lite med planleggingen av bryllupet. Vi skal ha et middels stor (ca 50) i midten av august. Har jo lest planleggere, blader, på dette forumet etc og sitter nå med den følelsen " hva er alt oppstyret, dette kunne jeg pkanlagt på 2 dager.."

Her er det jeg har: lokalet, kjolen, maten, kakene, fotograf, brudepiker, deres kjoler, inivtasjoner, ringer, bryllupsreise, transport, hotell for oss, sko, hårpynt, slør, prøvetime for hår avtalt, vigsler ok (vies av HEF), forlovere, papirer, musikk (inngang/utgang) og sittefordelingen.

Mangler da i mitt hode: bordkort, blomstene (er under planlegging), litt sminke - må kjøpe og noe fancy undertøy. Holder også på å lage musikken til festen, skal sette sammen x antall cd'er med akkurat den musikken vi vil ha.

Kan noen se at det er noe som mangler? Er ikke såå lenge igjen som sagt og kanskje det bare er sommerfuglene som kicker inn!

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toastmaster?? Strømpe bånd?? (jeg valgte blått jeg. Så var den blå biten unnagjort) Brudeparet på kake (dersom det er en spesiell du vil ha) dressen til mannen :o) ?? Bord pymt (servietter, duker ol) Drikkevarer??

Her er noe jeg ikke ser på lista di, men det kan jo vær at dere ikke skal ha disse tingene da. :o)

Dere får ha lykke til.

Skrevet

hehe sånn går det når man glemmer å skrive ned ting!

Toastmaster er ok, hadde egentlig ikke tenkt å ha strømpebånd og det blå er blått hjerte sydd i foret på kjolen! Skal ha monogram i sjokolade på kaka siden vi skal ha sjokolade mousse kake! Mannen har fått sydd smoking, så må bare huske å vaske skjorta. Har kjøpt noe bordpynt, mangler vel egentlig bare lysene! Drikkevarene kjøper svigers og snæksen er kjøpt inn!

Er superglemsk nemlig, burde omdøpt meg til Dory (fra nemo)

tusen takk :)

Skrevet

He he he..... Dory ja....

Ser ut som det eneste som mangler er selve dagen. Håper dere får det kjempe fint. Nyt hvert sekund. Tiden går så fort. Plutselig er dager over.

:o)

Skrevet

Ja har alliert meg med flere til foto og filming !

Forsøker å ha alt klart og på papir, er tilhenger av lister når det er mange ting å huske. Dermed kan jeg kanskje huske å puste innimellom også!

Er helt kriminell på hukommelsen enkelte ganger, burde nesten hatt lapp" hei jeg heter xxx og har glemt hvor jeg bor" hahaha!

Begynner virkelig å glede meg nå :) bare 6 uker igjen!!

Skrevet

6 uker ja. Det er ikke lenge til det. Vips så er dagen der. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...