Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke typer bør jeg kjøpe? Termin i august..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Natusan sin. Veldig gode=)

Skrevet

Kjøp Ull-Rik sine ullinnlegg. Da har du mindre sjanse for brystbetennelse OG de kan vaskes på 60 grader. Det er det ingen andre ullinnlegg som kan. Ullinnlegg er behagelig å ha på, jeg bruker det hele tiden. Gå inn på www.ull-rik.no

Skrevet

Nei, burde ikke bruke chicco...De er ikke noe særlige..Min mening!

Skrevet

smak og behag.. Jeg hadde natusan mye i begynnelsen, men jeg lakk så mye at jeg ble klissvåt gjennom natusan-innlegga (hvertfall om natta som jeg ikke fikk skifta så ofte). Prøvde så Chicco, og det var en revolusjon i min hverdag!:) Ja, de er dobbelt så dyre, men jeg brukt minst dobbelt så mange innlegg i døgnet av natusan sine, om ikke tre ganger så mange! Chicco holder bedre tett, og føles ikke våt ut mot huden slik natusan sine gjør. For å sammenlikne med noe annet: chicco er som bind, mens natusan er som bomull..hehe..Men hvis man ikke lekker så mye er sikkert natusan fint. Prøvde en pakke medela og og de var også greie, men har heller ikke den plasten utenpå som chicco har. Men på den andre side: natusan puster bedre siden de ikke har plast utenpå..Men det har aldri vært noe problem for meg..Lykke til! Tror du bare må prøve deg fram! Ellers råder jeg deg til å kjøpe noen ullinnlegg også..Er bra med tanke på å forhindre brystbetennelse! Jeg kunne ikke bruke de rett på for da ble de så utrolig våte, men hadde de utenpå de andre, eller utenpå bhen..

Skrevet

Helt enig med "sokolademamma"!!

Chicco sine er helt fantastiske for de som lekker, Chicco sine inlegg har "bleiefyll"/gele som gjør at du ikke føler deg så klissvåt hvis du lekker mye. Hadde såre brystvorter også jeg, og Natusan sine inlegg "satte seg fast" og gjorde den saken enda værre.

Lykke til!!!

Skrevet

enig med de som anbefaler chicco sine... det ble en ny verden når jeg begynte med de..

Skrevet

Chicco! Å rive natusaninnlegg av ømme brystvorter er helt for j*vlig vondt.. Brukte de to ganger, og resten av pakken står her fortsatt. Ville fått nervesammenbrudd om apotek1 sluttet å ha chicco i assortimenet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...