Gå til innhold

Stikking i underlivet


Smurf3

Anbefalte innlegg

Hmm,er det fler som har stikking i underlivet da de går? Er ikke der hele tiden,men kommer og går. Skal det være sånn.Eller burde jeg ringe å sjekke det opp? Det er forferdelig vondt.Føles som det er noe på vei ut. Eller en kniv som blir vridd rundt. Merkelig følelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte som deg.. Tror det er pga press på urinblæra.. Så det er nok ikke farlig.. : ) Men ubehagelig er det i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stikking pleier å være tegn på at babyen beveger hodet nedover i bekkenet, men er også tegn på at man modnes:)

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å kjedelig å gå over da..

Skjønner at man blir lei av det.

 

Stikkingene er nok bare tegn på at hode borrer seg nedover da, og gjør seg klar!

 

Skal krysse alt jeg har for at babyen din kommer snart!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg har det akkurat på samme måte. De siste dagene har det vært skikkelig plagsomt og vondt. Har lurt på hva det kan være. Det hogger til når jeg går. Stopper jeg opp så gir det seg som regel, men begynner igjen så snart jge tar det neste skrittet. Jeg er i uke 36. Er det vanlig nå alt? Betyr det at jeg kansje kommer til å føde før termin?

Har tenkt til ådra til danmark. mne vet ikke om jeg tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har hatt disse stikkingene i lang tid jeg også, og er i uke 34.. Er helt normalt at dette skjer, og er vanlig etter uke 30 da babyen som regel har snudd seg og legger seg lengre og lengre nedover:)

 

Men betyr desverre ikke at man føder før termin av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!

 

dette kan jeg faktisk svare dere på. var på kontroll for en uke siden. da fortalte jeg jordmor om denne stikkingen, husker jeg hadde det forrige gang også øfr fødselen. JM forklarte da at det var livmorhalsen som var begynt å "åpne seg". Den er 5 cm lang og skal flate helt ut før vi er modne for fødsel, og den virkelige åpningen kan starte :) siden jeg hadde hatt en del sånn stikking tok hun en sjekk og kunne fortelle at jeg var kommet halveis i den prosessen. Stikkingen ig kvivgreierne dere beskriver er altså at hodet presser seg ned og korter ned denne livmorhalsen.

 

lykke til! greit å vite hva som gjør vondt, å jeg ble veldig glad for JM beskrivelse og forklaringer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Interressant å høre ise 27. Har også hatt mye stikkinger og press nedover de siste dagene. I tillegg har jeg i dag hatt masse kynnere og mensmurringer. Er 33 + 2, håper ikke det skjer noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har oxå en del stikkinger og press nedover..Litt tidlig enda syns jeg da..! Litt ubehaglig.. Ska snakke litt med jordmor når jeg skall dit neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

 

Stikkingen til meg startet ca uke 33. men det var ikke så kraftig da, mer som nålestikk, nå er det blitt mer kraftig og føles somkniver som leker seg der nede (selv om det selvfølgelig ikke er så vondt som om det virkelig skulle vær en kniv.. ;)) Men får ta det som et godt tengn på at ting går fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...