Gå til innhold

Modningsakupunktur


detvarengutt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd en gang. Fikk 12 nåler i beina og hendene. Hodet hadde ikke festet seg enda da jeg var der, men dagen etter hadde det festa seg, så tror det hjelper. Var moden nedentil med åpning når jeg var der, så hjalp ikke noe på det da. Men, har stor tro på at det virker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det forrige gang.

 

Veldig deilig behandling, uansett om det virker for fødselen eller ikke. Jeg kommer til å gjøre det igjen. Slappet så godt av og følte meg mye mer energisk etterpå.

 

Jeg TROR at det virket for fødselen, men jeg kan jo ikke bevise det. Akupunktøren påstod at behandlingen skulle forkorte åpningstiden i fødsel, og den gikk uvanlig raskt og greit for en førstegangsfødende sa de på sykehuset.

 

Men noen tror at modningsakupunktur setter i gang fødselen tidligere, og det tror jeg ikke stemmer. Forkorter fødselsforløpet bare. Og ja takk, det er verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Osteopati og Akkupunktur Klinikk (OOAK) på majorstua vet jeg gjør det. Tenkte å ta det mot termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk og fikk dette fire uker før termin. Fødte 10 dager på overtid, langvarig fødsel. ikke behagelig behandling heller,,,vil ikke anbefale dette til mine venner men likevel kan det virke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar dette på Linderud klinikken i oslo, vet ikke om det vil hjelpe men håper det. Hadde en lang og ikke så "god" fødsel sist. Da jeg var der denne uken sa hun at jeg kunne vente meg å føde i løpet av kort tid- kjente det på pulsen min. Vet ikke helt om jeg skal tro på det! Fødte en uke før termin sist, og nå er jeg moden i følge jordmor- men fortsatt 3 uker til termin.

Men som andre sier- det er ganske avslappende, de kan også sette nåler for om man feks sover dårlig- så det er ikke bare modning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg annbefaler modnings akupuntur på det varmeste. Ble avslappet og rolig, fødselen startet dagen etter( kansje litt tilfeldig). Brukte bare 2,5 t på åpningsriene. Skal absolutt prøve det denne gang også uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil bare slenge til at akupunktur ofte fungerer forskjellig fra menneske til menneske, noen vil kunne ha litt eller ingen effekt, mens andre kan ha supereffekt. Iallefall sier noen akupunktører dette... Man vet jo ikke før man har prøvd, så jeg skal iallefall prøve å se om det har effekt på meg, selv om man ikke har noen garanti for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...