Gå til innhold

"Tyngdefølelse" I underlivet...TR symtom også? Eller bare graviditetssymtom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes litt "tungt" ut der nede, nesten litt vondt. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid ifjor kunne jeg kjenne en slik tyngdefølelse du snakker om. Føltes som om noe i underlivet presset på og ville ut,eller no sånt. Mista i SA,så mulig at det ikke skulle være sånn,hvem vet!

Skrevet

lurer litt på dette jeg også..

Skrevet

Las akkurat om dette på "fra uke til uke" (står i oransje meny til venstre på denne sida). Stod at det var eit vanleg teikn.

Lykke til!!

Skrevet

Svarte visst ikkje heilt på det du spurde om. Veit ikkje om dette også er tr-symptom. Eg pleier ikkje å ha det.

Skrevet

Så spennende da :o) Når har du ikm?

Skrevet

I morgen:)

Skrevet

Oi, der var jeg ikke anonym lenger gitt:)

Syntes det var et litt flaut spørsmål!

Skrevet

Jeg begynte å lure der...hihi! Er vel ingen spm som er for dumme eller for flaue å stille her da!

Skrevet

Nei da, det er det jo ikke. Ihvertfall ikke her inne:) Vet ikke jeg..er bare ikke vant til å skrive om underlivet mitt og følelsene jeg har der nede..hi hi:)

ikm er forresten fom i dag tom fredag...litt usikker skjonner du men hadde positiv el test tirsdag for to uker siden!

Skrevet

Så spennende! Du får ta deg en test imorgen da ;o) Skal krysse fingrene for at det sitter en spire for deg :o)

Skrevet

Skal prøve å la vær å teste i morgen jeg...har testet en million ganger i løpet av de siste dagene og klarer ikke å tyde de! Noen av testene er svaaakt positive. Men den jeg tok i dag tidlig var ikke det!

Skal prøve å holde ut til fredag hvis jeg ikke får besøk før det:)

Skrevet

Det er nok lurt da ja ;o) Lykke til i alle fall ;o)

Skrevet

Sånn har jeg nå, når jeg har mensen.. ellers har jeg hatt det noen ganger utenom, pga eggstokken.. (cyster)

Skrevet

Å nei?

Får du tyngdefølelse i unerlivet pga cyster? jeg har vondt utenpå liksom..Ikke inni altså.

Går det bra med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...