Gå til innhold

August-treff for sept/okt/nov-gravide?

Anbefalte innlegg

Det var kjempekoselig å treffe alle sammen på Era sist!

Skal vi prøve å gjenta suksessen i august en gang?

Jeg skal være bortreist i midten av august, og i slutten blir det flytting, men skal nok klare et treff enten i starten, eller i slutten innimellom all flyttingen. ;)

Når passer det for dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5605970-august-treff-for-septoktnov-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og takk for sist!

Det var koselig å treffe så mange nye på treffet på Era. Vi ble vel enig om at vi skulle prøve et nytt sted i august, da maten ble litt dyr og servicen ikke var spesielt bra på Era.

Vi var flere som var enig om å prøve Supperia i august, høres det ut som en plan?

Begynnelsen av måneden er kanskje greit, da det blir lenge å vente til slutten av august med treff. Mandager og torsdager har vært gode dager, så 7.august eller 10. august?

Håper mange blir med denne gangen også!

hei hei cille og dere andre,

eg er forsatt på ferie så eg veit ikkje heilt ennå når eg er tilbake i bergen men eg prøver å vere med i starten av august så 7. eller 10. passer bra, helst ikkje før det, men eg må se når eg er ilbake i bergen.

Forsatt god sommer alle samen.

Hei hei!

Jeg er med på treff 7. eller 10. august (eller tidligere om det blir da)!

Men tar kanskje litt tid denne gangen før folk kommer hjem fra ferie og vi får bestemt tid og sted endelig?

Det blir sikkert hyggelig uansett:)

Og forresten; om neste treff blir etter 2. august (tror det var da) vil jeg være HØYGRAVID! Oi oi oi... Det var jo veldig kjapt, syns jeg:)

Annonse

Hei hei:)

Det var kjempekjekt å treffe alle på ERA sist...selv om ikke restauranten imponerte særlig mye...

Har veldig lyst å være med neste gang, men mulig jeg har reist hjem til Tønsberg en tur dersom treffet først blir 7. eller 10. august. Så for meg passer det egentlig å ta det litt tidligere i august, men dersom det vlir etter jeg har reist, får jeg heller komme sterkere tilbake neste gang:) Tipper jeg reiser 4. eller 5. august.

Håper alle koser seg i sommervarmen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...