Gå til innhold

August-treff for sept/okt/nov-gravide?


Nominella

Anbefalte innlegg

Det var kjempekoselig å treffe alle sammen på Era sist!

Skal vi prøve å gjenta suksessen i august en gang?

 

Jeg skal være bortreist i midten av august, og i slutten blir det flytting, men skal nok klare et treff enten i starten, eller i slutten innimellom all flyttingen. ;)

 

Når passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og takk for sist!

 

Det var koselig å treffe så mange nye på treffet på Era. Vi ble vel enig om at vi skulle prøve et nytt sted i august, da maten ble litt dyr og servicen ikke var spesielt bra på Era.

 

Vi var flere som var enig om å prøve Supperia i august, høres det ut som en plan?

 

Begynnelsen av måneden er kanskje greit, da det blir lenge å vente til slutten av august med treff. Mandager og torsdager har vært gode dager, så 7.august eller 10. august?

 

Håper mange blir med denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei cille og dere andre,

eg er forsatt på ferie så eg veit ikkje heilt ennå når eg er tilbake i bergen men eg prøver å vere med i starten av august så 7. eller 10. passer bra, helst ikkje før det, men eg må se når eg er ilbake i bergen.

Forsatt god sommer alle samen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser visst på ferie allerede 5. august, tror jeg. Men dere andre må jo bare treffes hvis ikke jeg kan, så tar jeg det igjen i slutten av mnd når jeg er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er med på treff 7. eller 10. august (eller tidligere om det blir da)!

 

Men tar kanskje litt tid denne gangen før folk kommer hjem fra ferie og vi får bestemt tid og sted endelig?

 

Det blir sikkert hyggelig uansett:)

 

Og forresten; om neste treff blir etter 2. august (tror det var da) vil jeg være HØYGRAVID! Oi oi oi... Det var jo veldig kjapt, syns jeg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Kjekt å møte dere alle sammen på Era!

 

Både 7 og 10 passer, men 7 august passer best.

Kan godt prøve Zupperia denne gangen, har ikke vært der før,

men sikkert et bra sted.

 

Gleder meg til å møte dere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere...

Det passer bra for meg både 7. og 10.

Jeg gleder meg:)

 

Hilsen Miriam og beibisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Det var kjempekjekt å treffe alle på ERA sist...selv om ikke restauranten imponerte særlig mye...

 

Har veldig lyst å være med neste gang, men mulig jeg har reist hjem til Tønsberg en tur dersom treffet først blir 7. eller 10. august. Så for meg passer det egentlig å ta det litt tidligere i august, men dersom det vlir etter jeg har reist, får jeg heller komme sterkere tilbake neste gang:) Tipper jeg reiser 4. eller 5. august.

Håper alle koser seg i sommervarmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Er tilbake fra en fantastisk ferie, og blir gjerne med på treff igjen! Begynnelsen av august passer fint, om det blir 7., 10, eller tidligere skal jeg nok rydde plass.... Skal bli kjekt å se dere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter

kva seier dere om treff den 3. eller 4. august.. eg kan ikkje den 7.

tenkte eg skulle høre om det var mogleghet for det, vist ikkje må dere kose dere. snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg har veldig lyst til å være med på treffet men er borte på ferie de dagene dere nevner. Hva med 15. august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei solei,

eg er også open for eit treff den 15. august i stadenfor 7. da eg også er på ferie den veka. Vi kan prøve å se om det passer for folk, så kan vi endre til 15. august om det er noko som kan da.

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kommer uansett hvilken dato. Går jo bare rundt og surrer nå som jeg er sykemeldt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer 15. august, jeg! Går helt fint å endre dato, selv om det ble litt lenge til nå. Men det skal bli gøy å treffe alle igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Jeg har nettopp begynt å bruke disse sidene. Flotte sider. Jeg har termin i begynnelsen av desember (er i uke 22) og bor midt i byen. Kan jeg slenge meg på dette treffet?

 

-82-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen:)

 

Nå er jeg også tilbake fra ferie:) Passer kjempebra med 15. august, så jeg kommer!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forvirret nå.. ble det treff 15 august eller? og i såfall når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...