mai mammaen til to Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 driver å ser etter vogn til datteren min..hun har bare bagvogn..og når den er for liten må hun få ny..hehe... (veldig dumt...hehe) noen som vet om noen sider der jeg kan se priser osv på vognene...?
Livmor Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Du kan ihvertfall se priser på nettsteder som forhandler vogner. Butikker som har nettsteder uten at de tar bestilling over nettet (eller vognmerkenes egne hjemmesider) har ikke bestandig priser.
Livmor Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Tja, noen utenlanske ihvertfall. pingpong-online.com babyparadies-shop.de mypram.com babyjungle.nl kiddies24.(litt usikker om det er com eller noe annet) Ellers kan du se hva du finner på: biteringen.no rudo.no
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Hei Det er dårlig med web-sider i Norge over barnevogner (og priser). Butikkene har ofte bare bilde av noen av vognene de har og gjerne uten pris. Da vi skulle kjøpe ny vogn så vi på aktuelle vogner på internett (gjerne leverandørsider) og forhørte oss med venner. Deretter gikk vi til en butikk som førte merket som vi mente ville passe best for oss. For oss var det viktig at vognen tok liten plass i bilen (i tillegg til at den virket sikker og god for barnet) - slik at det ble plass til mer enn vognen i bagasjerommet ) Kanskje denne siden kan være til hjelp? Her finner du en oversikt over vognmerker med link til leverandørsider: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=70508
Musse-M Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Har du mulighet for å ta en tur til Sverige ville jeg gjort det Sparer en masse ved å reise over en tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå