Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Etter Norgesferie på hotell har det slått meg at det absolutt burde vært en idè å fått lekerom på hotell. I utlandet er de flinke på dette, men her i Norge har jeg bare funnet et eneste hotel med lekerom. Finnes det en hotelkjede som er flinke med lekerom? Blir kjedelig for minsten å leke på et hotelrom alene. Og ikke alltid like lett å finne lekepless ute på et ukjent sted.
May36 Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Quality Hotel i Kristiansand har lekerom og aktiviteter. Flere leilighetshotell og sommerhotell har lekeplasser utenfor, eller ligger i nærheten av skoler (tenker da på lekemuligheter sommerferie). Jeg pleier å sjekke rundt før jeg bestiller hotellrom om akkurat de mulighetene. De som har det er veldig flinke til å informere om det også. Hvor skal du bo/hvilken by?
lilletupp & spira Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Hei : ) Jeg jobber i Choice kjeden, nesten alle våre hoteller bortsett fra Clarion Collection hotellene har lekerom for barna i sommerperioden. Vi har egen barne innsjekk pluss at barna får en gave ved ankomst. Det er Comfort, Quality og rene Clarion hoteller som har lekerom i denne perioden. Ha en fortsatt fin sommer : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå