Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

 

Er det noen i Loddefjord-området som kunne tenke seg å gå trilleturer sammen?

Er gjenninnflyttet i Loddefjord og kjenner ingen her med små knøtt. Hadde vært hyggelig å ha noen å gå på trilltur sammen med.

Jeg er 31 og har en datter på snart 8 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kunne godt tenke meg å gå trilleturer...;) har en datter på 2 mnd...og er 24 år (snart 25 år da...) selv... når tenkte du å begynne å gå? samboeren min har ferie, så det passer best for meg å vente til august iallefall...

Skrevet

Heisann

 

Hyggelig at du vil være med :o) Vi gleder oss.

For meg passer det i grunnen når som helst (bortsett fra en liten ferie) - vi går jo tur uansett :o)

Vi to kan god starte når det passer best for deg. Hva med midten av august - f.eks 15?

Har du en epostadresse jeg kan nå deg på?

  • 1 måned senere...
Skrevet

Heisann

 

Dytter denne opp jeg.

Fikk aldri avtalt noe med Lene og Caroline. Synes det er mye hyggeligere å gå sammen med noen og kanskje noen her har en liten på samme alder som knøttet? Skal nok snart stikke innom den åpne barnehagen, men knøttet er litt engstelig av seg så jeg er usikker på hvor lett det er å bli kjent med noen der.

Skrevet

Hei, jeg bor i Olsvik og har en baby på 8,5 mnd. Kan du ikke sende meg en mail til [email protected] så kan vi snakkes der?

 

:)

Skrevet

Bur på Sotra eg då, men eg og ei som bur i Loddefjord går turar i bekkenvenleg tempo, viss det er noko for deg :o)

 

Skal gå tur ute hos meg i morgon så sant véret ikkje er alt for ille.

 

[email protected] - om du er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...