Gå til innhold

Hva skal gutten var hete???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei..=)

 

Det er nå 5 uker til termin og vi står totalt fast på navn.. Vi vet at det er en liten gutt som har tatt bolig inne i mammas mage, men vi aner ikke hva vi skal kalle han:P

Vi ønsker oss ett internasjonalt, moderne enkeltnavn..(altså ikke ett enkelt navn, men et navn som står alene)

Vi bryr oss ikke om det er litt poppis, men det hadde vært fint om ikke 5 andre i barnehagen heter det samme..

Håper dere kan hjelpe og komme med tips og sånn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med:

-Dennis

-Phillip

-Oliver

-Leander

-Leo

-Tristan

 

Noen du likte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja jeg likte Tristan skikkelig godt! Det navnet har jeg ikke tenkt på.. hmmm, må snakke med sambo! Er kanskje litt rart, eller hva syns dere? ble litt forelsket i det med en gang, er det fint eller er det bare jeg som surrer?

Veldig forvirret nå, trenger hjelp her!

 

hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tristan er kjempefint jeg da, men så var det jo jeg som skrev det ;) Står fint alene, moderne, internasjonalt... Hva sier sambo da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sambo i stad.. Han sa nei med en gang, men så kom han tilbake litt senere og sa : hvis du får Tristan, kan jeg få dobbeltnavn da?" Han vil nemlig han dobbeltnavn.. Han fåreslo Tristan Alexander, jeg syns det blir litt langt.. Hva syns dere?

 

Hovedinnlegger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...