Gå til innhold

Lite stellebord med badekar?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spurt om råd ang mange innkjøp... Har et spørsmål til!

 

Vi har kjøpt en stellekommode uten badekar som vi skal ha på barnerommet - har lite bad, så der er det ikke plass. Det vil si at vi ikke har badekar enda. Vurderer å kjøpe Tummytub, men har også vurdert et lite stellebord med badekar på badet, men det må ikke være stort! Har et lite hjørne der vi kan få plass til et stellebord, ikke lengre enn 70-75 cm i lengde og ca. 50 cm i bredde. Siden vi har kjøpt et "ordentlig" stellebord på baderommet bør det heller ikke koste så mye, rundt 1000 kr eller mindre. Problemet er at jeg ikke har funnet noen slike stellebord. Er det noen som har tips til butikker/nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en komode til og ha til stellebord.

Hadde en slik med badekar i på toppen til hu første,

men tok alltid baljen utav og badet hun på gulvet.tenkye jeg skulle fått kjøpt en tummy,eller bare ha baljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Det finnes mange sammenleggbare stellebord. Vi har også lite bad, og har tenkt å kjøpe et slikt et. Da får du badekar i myk plast, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har vurdert kun en balje til å ha på gulvet, men da min rygg er dårlig passe det dårligt også...

 

De sammenleggbare stellebordene kan du finne under 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også interessert i sammenleggbart stellebord med mykt badekar.. men har ikke funnet denne til under 1000 kroner... finnes det virkelig.. i så fall hvor?

Jeg bor i Oslo :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Huske ikkje kor eg ha sett de... Ska heller skrive inn når eg finne ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt sammenleggbart stellebord på Barnevognhuset til 398,-. Det har vel og merke en badebalje i hard plast, men denne kan taes ut og settes bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jysk selger også stellebord som kan slås sammen... Babyshop hadde også et... Men der stod det ikkje man kunne slå det sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...