Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg bare lurere på en liten sak... Jeg er så hoven på innsiden av lårene (vet ikke helt om det er der lymfene sitter eller er det litt lenger opp kanskje) spesielt på ene sida..vet ikke om det kan ha noe å gjøre med at jeg har ei lita ei som står og hopper og tar tærne lengt innover i huden.. Føler meg også hoven under armene når de "henger rett ned" og nå har det begynt å bli litt vondt under der,som kan være at jeg har kjent etter kuler dagen lang..SÅ jeg kjenner meg støl og øm under der... Åsså litt øm oppunder kjeven på begge sider...Lurer på om dette bare er sånn innimellom eller om det kan være noe annet,blir så bekymret jeg og da blir alt mye værre,går og kjenner etter og tenker.. huff Har en lymfekul oppå kjevebenet som er vond nå,den har jeg hatt i mange år og legen sa til meg at når den er vond så er det tegn på at den ordner opp med noe i kroppen.. Noen som vet?
*ale* Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Høres ut som lymfene dine jobber på spreng med noe ja... Du har sikkert en infeksjon. Men ville tatt en tur til legen og få tatt en CRP, (senkning) sånn at kroppen evt kan få litt hjelp hvis det er en skikkelig kraftig en.. Har du hatt feber eller andre symptomer? Vondt i halsen?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Hei hei! TAkk for svar *ale* Jeg har ikke hatt feber el vondt i halsen..Men i de siste dagene har jeg hatt vondt i alle ledd,det verker og jeg føler meg "sår" i kroppen...Ellers ingen symptomer på noe HI
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Høres ut som lymfene jobber, ja. Ville hørt med legen, jeg ;-) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå