Gå til innhold

Dusjing......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit spm. kanskje, men hvordan gjør dere det med ungen når dere skal dusje? Synes det er vanskelig å finne tid til det da jeg er redd han våkner å blir liggende å gråte lenge hvis jeg skullesnike meg i dusjen etter han har lagt seg....

Noen tips\råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de var små hadde jeg dem i sånne babystoler når jeg tok meg en kjapp dusj. Nå når de er tre dusjer jeg når de har lagt seg, eller når de ser på tv.

Skrevet

Takk for svar:) Han er i en sånn "vanskelig"alder nå. 9mnd og reiser seg bare opp av stolen sin, så der kan jeg ikke forlate han....Om kveldene er han så mye våken og det er veldig typisk at han våkner akkurat når jeg står naken i dusjen og akkurat skal til å skru på vannet....Ikke lett dette her....

Skrevet

Når han var liten satt han rett utfor døra i vipppestolen når jeg dusja, slik at eg så han hele tiden ;)

Når han ble 5-6 mnd la jeg han på gulvet på badet. Nå er han snart 10 mnd, så nå dusjer jeg når han sover.

Skrevet

Nå er jenta mi 8,5 mnd, og jeg MÅ ha en dusj om morgenen ellers våkner jeg ikke... Da ligger hun i lekegrinda si!

Skrevet

jeg dusjer når sønnen min har luren sin :) funker fint det somregel og vis han våkner når jeg er i dusjen må han rett og slett bare vente til jeg har kledd på meg hehe ;)

Skrevet

Var jo lurt dette med lekegrind, tror jeg må gå til anskaffelse;)

Skrevet

Kor lenge dusjar du då? Ungen toler fint å liggja på badegolvet i fem minutt medan du tek deg ein dusj... Og han toler å liggja i senga åleine i fem minutt utan problem.

Skrevet

Problemet er vel at jeg liker å dusje leeeeeeenge.......:)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en badeslynge, og det er virkelig redningen min i dusjen. Da sitter ungen på magen eller hofta mens mamma tar seg en dusj. Jeg har til og med hendene fri til å vaske håret og barbere leggene.

De riktig lange dusjene sparer jeg til en barnevakt dukker opp, eller jeg har barnevogna stående rett utenfor med åpent vindu eller dør slik at jeg kan høre om alarmen går.

Skrevet

Jøss, så lurt! Hvor får man kjøpt en sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...