Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Skal til legen i morgen for sånn 6 ukers kontroll på meg selv..mn hva er det egentlig som skjer da??
Avokado Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Det er forskjellig fra plass til plass. Hender de sjekker hvordan ting har grodd nede. Snakker om videre prevangsjon, hvordan ting går osv.
Firefly77 Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Vi pratet bare om prevansjon, hvordan jeg opplevde fødselen og tiden etter og om jeg hadde noe jeg lurte på. Legen spurte om jeg følte der var noen grunn til å ta g-u, og det var det ikke, så da gjorde vi ikke det.
mammaen til G & A Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg hadde gu + de spurte hvordan alt var etter foedsel, om jeg ammet, prevansjons planer etc.
mamma:) Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Vi snakket om prevensjon og om hvordan ting gikk og føltes.Kommer nok mye an på hvordan pasienten føler seg og om du har mange spørsmål. Legen min sa at de ikke tvingte noen i "stolen" lenger, så lenge alt kjentes greit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå