Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har så lyst til å bli gravid,lyst på 2 tette...har en gutt på 6mnd. Men det er nå slik at det er noen grunner til at det ikke er mulig: Vi eier ikke hus/leilighet,bor nå på 65kvm. Har ikke fast jobb,(ingen jobb å gå tilbake til,var vikar før jeg gikk i permisjon). Så det ville vært dumt av oss å kjøpe før jeg får noe jobb. Jeg tør heller ikke å si til sambo at jeg har lyst å bli gravid igjen. Er vel der det største problemet er,det andre hadde vel løst seg. Jeg hadde nok blitt veldig glad hvis jeg plutselig ble gravid nå,men jeg har jo satt inn hormonspiral.. Går det an at jeg tar den ut?oops hehe.. Da hadde vi reagert med å kjøpe noe snart da,fått litt fart på tinga. Noen som også vil bli gravide igjen?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Om det går ann å ta ut spiralen igjen? Ja, det gjør da det. Men du mente kanskje uten å fortelle det til mannen din? Det synes jeg ikke er noe pent gjort... Tror jeg ville ventet til jeg fikk fast jobb slik at jeg var sikker på å kunne forsørge et barn til. Men for all del, skulle det komme en baby til så hadde dere vel alltids ordnet dere. Lykke til uansett valg du/dere tar.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Har også lyst på to tette, har en gutt på 3,5 mnd, en kjempesnill baby.. Men tror ikke sambo er med på det nei.. Tror han syns det er mer slitsomt enn jeg, jeg har vært i kjempeform, og syns det er så kos, han syns vi skal vente og se om vi orker flere...Så her blir det ikke noe sengekos på meg engang.. :-( Men tror ikke jeg ville "lurt" han til å bli gravid igjen, bedre å få orden på tingene, og så hintet litt av og til: "hadde det ikke vært kjekt med en lillebror/søster med dine blå øyne" osv..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Jeg vet.... må nok innse at det beste er å vente! hadde aldri tatt ut spiralen bak ryggen på sambo.. hadde ikke hatt samvittighet til det.. så jeg bare tulla om akkurat det Det beste er vel å vente til alt er ordnet...de som venter på noe godt venter sjelden forgjeves:)
*Mustang Sally* Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Vet akkurat åssen du har det. Har veldig lyst på en til(har en på 9 mnd nå), men vi har blitt enige med å vente til over nyåret med å prøve på en til. Lykke til med det valget du/dere tar!:-)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, jeg har også lyst på en til nå..Har en på snart 8 mnd. Har fått meg jobb, sambo har jobb, vi har eget stort hus og alt ligger til rette for flere barn. Problemet er sambo. Han er ferdig sier han (har en jente fra før da). Han sier han er fornøyd, han har to, det er nok. Når jeg sier at jeg også vil ha to (minst) sier han at jamen jeg har jo 1,5. Tror ikke helt han skjønner hvor viktig dette er for meg. Jeg har jo en egen, pluss et bonusbarn som jeg er veldig glad i, men uansett hvordan man vrir og vender på det er ikke hun "min". Det blir ikke det samme! Må nok prøve med en offensiv overtalingskampanje snart..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, her har vi motsatt "problem"... Sambo er såååå klar for nr.2:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå