Gå til innhold

Jeg tenker på mat nesten hele tiden


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Når jeg står opp og spiser frokost så ser jeg frem til lunsj og når jeg spiser lunsj så gleder jeg meg til middag,når jeg spiser middag så gleder jeg meg til neste måltid...osv...jeg blir gal..

Er så sulten hele tiden,skulle tro at det var en kjempe i magen min.

Maten er min dop på en måte,spiser sunn mat men tenker mye på hva jeg vil ha..Nå skal jeg ikke spise før i morgen og jeg gleeeeeder meg sååå..!

 

Rare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..du høres ut akkurat som meg, gleder meg til hvert måltid. Blir mye småspising og mye usunt hos meg dessverre, er helt opphengt på all slags mat, godteri og brus. Har blitt sånn den siste måneden, så tipper det er en liten kjempe inni magen nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg slitt med matlyst i varmen, men da jeg var gravid sist husker jeg at vi ofte tok litt nattmat i 2-3-tida. (Hadde mye kynnere på tidlige natta, så det ble timet til de ga seg.)

 

Her droppa temperaturen ute i natt, med det resultatet at jeg har drømt og drømt og drømt om mat. Det mest spesielle var vel da jeg skulle være lærer på skolekjøkkenet og ikke fant oppskrifta på sjokoladekake, så jeg prøvde å improvisere mens George Clooney (!?!) sto og insisterte på at det skulle brødsmuler i oppskrifta. Ellers har det gått mye på drømmer om gjærbakst som skillingsboller i natt. Og jeg drømmer da vanligvis ikke om mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...