Gå til innhold

Kveldsbad i solnedgang:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld tok vi like godt med oss badebaljen ut på terrassen, Hannah og jeg og det var jo bare helt supert. Passe temperatur og hun storkoste seg. Så spiste vi kveldsmaten der også, men når vi skulle inn i senga så stoppet det opp kan man si. Ikke snakk om frøkna ville legge seg i kveld, hun som gjerne smiler og ler når vi legger henne. Vel vel, mamman tok henne opp til slutt og ga litt mer pupp og vips så sov hun som en stein, på magen min:-)

Hun sikler også noe helt vanvittig mye om dagen, så jeg lurer faktisk på om det kan være noen tenner på gang! Eldstemann fikk sin første tann når hun var 3 1/2 mnd og det fikk visstnok jeg også iflg min mor.... Håper det drøyer litt da for amming blir liksom ikke helt det samme med tenner synes jeg å huske:-)

Noen andre som har fått tenner tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig for dem aa plaske utendoers =)

Min siste fikk tenner etter fylte 7 mnd, men min nest siste gutt var bare 3 mndr da han fikk sine foerste 2.

Sikle kan de gjoere lenge foer tenner kommer, da.

han beit meg mye, men saa fikk jeg det raadet at jeg kunne stikke fingeren min i kinnet, mellom gommene paa utsiden, om du skjoenner hva jeg mener...

Det hjalp =)

Han likte det ikke, saa naa bites det ikke mye. Han vet nemlig at da blir mamma veldig hoeylydt, og skriker til, og saa kommer hun med fingeren og presser mot kinnet, for at han skal slippe...

Vondt med den bitinga..

Skrevet

Thyra sikkler også kjempemye, har også lurt på om det kan være en tann på gang. Vi får håpe den drøyer lit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...