♥ Snøblomst ♥ Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Hei dere! Skulle kanskje lagt denne på barnevognsdebatten, men lite gjennomtrekk der. Noen som kan svare på om S3 er større enn quinny xl freestyle sin sportsvogn? Blir supertakknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Ja. Dersom det er de innvendige "sittemålene" du tenker på så er Spiriten litt bredere, og litt lengre. Men den er ikke veldig bred og lang, så jeg annbefaler spiriten til de under 1,5 år, etter det kan feks en TFK vogn som er vanvittig bred og lang, uten å være stor i ytre mål , den som er best. Spiriten er totalt sett en myyye bedre vogn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Du Humlen,har du sett hvordan den Teutonia vogna ser ut?? Den er jo så stygg!!!! Sorry ass,men..... ) Quinny sin er kjempe bra!!!! Og den ser bra ut og!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Teutonia vogna er dritfin, og det er quinny sin også, men tross alt er det barnets comfor som er hovedsaken her, ikke sant? Og da vinner teutonia. Ja, for tilogmed du "anonym" vil vel la barnets comfor gå forran ditt eget syn på hva som ser pent ut og ikke.............ikke sant?
Musse-M Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har begge, og di ser forsåvidt bra ut begge to! men syntes nå Teutonia sin SER best ut, mest fordi den er mer stabil hele vogna. Den er tøff med di brede rammene på siden Begge er gode å trille!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2006 Tusen takk for mange synspunkter! Synest at begge er tøffe. Har quinny XL Comfort men har lyst på en til, helst en som er større da lilligutt begynner å bli ganske så stor allerede. Har nå bestemt oss for å kjøpe TFK Joggster PRO 3, den er like stor som joggster twist men med lunere kalesje ) Gleder meg, den er bare så fin!!!! ))
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Men joggster pro har IKKE svingbart fremhjul...............eller var det IKKE vendbar den var??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå