Gå til innhold

tror det går feil vei igjen... :(


mamman_til_Noah_&_veslegutt!

Anbefalte innlegg

er ikke så veldig positiv nå... er ganske sikker på at dette ikke går veien. MA'en den 8.april sitter litt for friskt i minnet enda...

 

fikk blødning og sterke magesmerter på lørdag kveld. fikk beskjed av legevakten om å legge meg ned og hvile. da forsvant iallefall smertene, og jeg sov til søndag morgen. fant da bare en liten brun flekk i truseinnlegget, men senere på formiddagen var det mørkt blod på papiret etter dobesøk.

brunlig utflod resten av dagen. det samme idag, bare litt mindre. har ikke hatt noe mere vondt.

 

legevakten jeg snakket med på lørdag ytret bekymring for svangerskap utenfor livmoren, iom at jeg hadde blødning og smerter, og ba meg derfor om å ringe opp igjen hvis det ble vondere eller om smertene vedvarte på søndagen. det slapp jeg, men jeg ringte og fikk en time hos fastlegen idag istedet. hun mente at dette kunne gå begge veier, iom at jeg hadde sluttet å blø, men sendte en hastehenvisning til sykehuset så jeg skulle få time til ultralyd.

 

syns det var litt fortvilende at jeg ikke kunne få komme inn allerede idag, for nå må jeg vente til jeg får innkallelse i posten... tror det blir noen lange dager...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var ikke noe morsomt å høre om! Vet veldig godt hvordan du har det, min ma i februar sitter godt i fremdeles. Du må ta godt vare på deg selv, prøve å slappe av (selv om det ikke er lett, jeg vet det) så håper jeg du kommer raskt til på ultralyd. Det er i alle fall et positivt tegn at du ikke har vondt mer!

Krysser fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, snuppelura83 med spire. det hjelper å få så god forståelse fra noen utenforstående, faktisk.

 

akkurat lest noen innlegg på 1tri om at noen mente det ikke burde skrives om at man mister. må bare si at det virkelig ikke var meningen å bekymre noen med innlegget mitt. som oftest går det jo bra! var bare fortvila over situasjonen min, og godt å få det ut. er ikke mange som vet at jeg er gravid, iom at det er så tidlig enda, har derfor ikke så mange å snakke med. men igjen - beklager hvis noen ble støtt av innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg! Jeg har aldri mista selv,men kan tenke meg at det er forferdelig. Selvfølgelig skal du få skrive om det her. Siden er jo til for å dele erfaringer, ikke bare positive men også negative. Jeg ønsker deg masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det var trist å høre. Håper alt går bra likevel, og at du får komme raskt inn til ul. De som finner dette støtende, må heller la være å lese. Det er alltid godt å dele det med noen, selv om det er folk en ikke kjenner!

 

Tenker på deg, og krysser fingre og tær for at alt skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. ville bare sende deg en god klem. Håper alt går bra til tross for blødninger!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette var ikke kjekt. Har selv hatt endel blødninger og skal til ul. Men legen mistenker at det kan ha vært en tvilling.

Krysser alt som kan krysses for deg og ønsker deg masse lykke til

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen! så snille dere er.

 

de ringte forresten fra sykehuset isted, og ga meg time på torsdag kl. 08.20... er veldig lettet over at jeg slapp å vente lenger.

 

^**jente79+knøttet**^: kan jeg spørre hvorfor legen din mente at det kan ha vært en tvilling?

 

gode klemmer tilbake til alle sammen fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om tilfeller der man får blødninger og tror at alt håp er ute. Man kunne fått beskjed om at man var i ferd med å miste, men så snur det til positivt og man er gravid allikevel.

Dette har legene forklart med at man kunne vært gravid med tvillinger og at man har mistet den ene.

Prøv å slapp av å vær positiv. Positive tanker fører til positive ting.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man har jo alltids et lite håp om at det kan ha gått bra, men dessverre har jeg en anelse om at det ikke gjør det. Men det er også typisk meg da - tror alltid det verste... Saken blir ikke noe bedre av at det er så kort siden sist jeg hadde en MA... Men jeg er egentlig helt enig med deg! Og det hjelper faktisk veldig at andre tror det er håp. Tusen takk!

 

Det ble forresten ikke noe ultralyd idag. De har rota på inntakskontoret, så må tilbake til sykehuset imorgen istedet. 08.20.

 

klemmer til alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du vel sikkert på sykehuset allerede, men jeg ville bare ønske deg lykke til! Håper alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...